Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren nokia 6100 ontvangen met software versiev4.01 van 12-12-02.
Is dit de laatste software versie.
Vindt het vet irritant dat als je de trilfunctie uit hebt staan, hij nog steeds trilt bij het afluisteren van polyfone beltoontjes? Doet ie dit bij iedereen?

Verwijderd

ja. want bij veel polyfone beltonen zit er de trilfunctie in geprogrammeerd. het trilt dus op geluid. doe je niets aan.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als ik in m'n 7650 trilfuncties uit zet, trilt-ie echt niet meer. Ook niet bij polyfone beltoontjes. Vreemd (en vervelend) wanneer je dat op een 6100 niet kunt uitzetten...

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 19:01
Das best vreemd ja, ga eens langs een Nokia Service Center (of Nokia Shop, zijn er maar een paar van in Nederland). Zij kunnen nieuwe software in je telefoon zetten, mocht die er zijn. Bij mij 6210 trilt ie ook niet als ik de tril-functie uit zet.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:40
sjares schreef op 23 May 2003 @ 09:38:
Das best vreemd ja, ga eens langs een Nokia Service Center (of Nokia Shop, zijn er maar een paar van in Nederland). Zij kunnen nieuwe software in je telefoon zetten, mocht die er zijn. Bij mij 6210 trilt ie ook niet als ik de tril-functie uit zet.
Mooie vergelijking...... een 6100 en een 6210.

Het is gewoon een bug of een feature in de software. Om nou gelijk naar een service centre te rennen heeft denk ik niet veel zin. Ik zou eerst maar eens op speciale fora gaan zoeken of nieuwe software dit wel of niet heeft.
Op dat soort fora zijn er zat mensen die alles van de nieuwe firmwares weten.

Strava

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Wat je kan doen is naar een Nokia Store gaan of een erkend Nokia Reperateur en zeggen dat je af en toe de melding "Plaats SIM" krijgt. De standaard oplossing hiervoor van nokia is een software update.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Je hebt toch gewoon recht op een software update ? Of wordt dit alleen geupdate als je een probleem hebt ?

Verwijderd

Ja zolang de garantie nog loopt heb je bij problemen recht op een software update.

Verwijderd

Maar dus niet als blijkt dat er nieuwe software uit is voor je telefoon (zonder garantie, zonder problemen). Ik zou dat wel heel raar vinden...

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Als trouwens lid bent van club nokia (gratis) kun je altijd gratis de nieuwste software versie updaten bij een nokia service point.

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1