Twin view, ook een 2de monitor, of alleen TV?

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
Ok ff een vraagje, ik krijg zodra mijn pa thuis is van de HCC, een Hercules 3d Prophet II mx Dual display.
Kun je daar nu alleen maar een TV op aansluiten of kan een 2de "echte" monitor ook?, zoals op de matrox? Met behulp van een verloopstukje of zo?

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:51
Op de site van Nvidia hebben ze het over een digitale uitgang, waar je bijvoorbeeld een lcd met digitale ingang op aan kan sluiten.
Ik heb zelf een 2mx, maar daar zit alleen een tv-out op voor de twinview. Volgens mij heb je geen 2 rgb connectoren op een geforce.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• scim
Omdat asus een verloopje heeft bij hun DVI kaart van die bepaalde connector naar een vga connector geloof ik...

Verwijderd

Twinview is voor 2 monitoren. TV-OUT is nog maar de vraag..

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

die prophet kun je alleen tv op aansluiten...aldus de hercules mensen...

kun je beter die gainward kaart kopen....kunnen 2 crt monitoren op en heeft een tv-out

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Twinview is voor 2 monitoren. TV-OUT is nog maar de vraag..

• scim
maar uhm, volgens de hercules mensen kan die twinview van hun alleen maar op een tv, maar daar geloof ik eigenlijk niks van, want een tv verschilt wel veel van een monitor, maar ja als je een monitor hebt die via tulpstekkers aangesloten kan worden.
maar dan is die twinview van de hercules niks anders als een veredelde tvout

• scim
Up

Verwijderd

Ik heb vandaag de Gainward geforce 2 mx gekocht met 2 vga (twin view) en een tv out :)!
Pagina: 1