Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik heb gezocht, maar niets gevonden ;)

Ik heb net een V200 voor m'n vriendin gekocht.
Nu heb ik wat fotootjes genomen en die wil ik nu op m'n pc bekijken.
Dit zou toch ook moeten kunnen zonder dat je die foto's voor 0,6Eur per bericht moet gaan versturen?

Ik zie alleen maar een GPRS cd-rom erbij geleverd en daar lijk ik verder niks mee te kunnen.

Ik probeerde net een foto te mailen. maar ook toen kwam er een error. Ik heb een Orange free abbo, zou het daarmee moeten kunnen?
Wap werkt wel, maar ik probeer al een paar keer een beltone te downloaden en dan blijft 'ie elke keer hangen.

Zijn er V200 experts aanwezig die weten of het kan? en zo ja, mij kunnen zeggen hoe?
(ik hoop het wel, anders moet 'ie terug, want m'n vriendin heeft pre-paid)

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
denk dat het alleen gaat met een datakabel en/of infrarood als die tel dat heeft.. anders heb je vette pech denk.

• readytoflow
  • Niet online
Ja, ik er zit dus een datakabel bij en ook een cd-rom.
Maar op de CD-Rom staat alleen maar een GPRS programma of zoiets op. Hoe laat ik mijn pc de telefoon 'vinden' zeg maar. Het is geen usb-kabel trouwens.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
hmm ik keek net ff op de samsung site en daar staat wel dat er software is, maar dat staat onder "Accessoires beschikbaar". wel raar als je zoiets er nog is bij zou moeten kopen.

Verwijderd

EasyGPRS is ook voor de foto's, beltonen en achtergronden hoor. Het heet inderdaad EasyGPRS waardoor de naam iets anders doet vermoeden, maar probeer het maar. Je zal zien dat je daarmee de foto's binnen kan halen.

• readytoflow
  • Niet online
Ok programma werkt nu.
Ik kan nu wel muziek en afbeeldingen naar m'n telefoon zetten, maar (nog) niet andersom?
Staat ook niet bij de Help van het programma? Ik neem aan dat als er iets naar toe gaat, het er ook weer vandaan kan komen?

• readytoflow
  • Niet online
Ok, ben erachter! Je moet EasyGPRS 2.1.2 hebben! Dan staat die functie gewoon in het menu!

Verwijderd

Goddamn, readytoflow, updat'tje is bijna 12 MB van => v2.0.4 naar v2.1.5
alvast bedankt, ik zocht dit trouwen ook ( zat ook met verouderde software ), iemand enig idee waar een serial te halen voor mobile Music pro ( ik zou zo graag mp3 naar mmf proberen )

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 21:01

scorpionv

This space for rent

Ik zou je post ff editten, serials requesten is not done hier!

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

dus v200 is wel een aanrader ipv de nokia 7250 ?
ik zit zelf te dubben tussen; Samsung V200, S300 of een Nokia 7250.
ik heb et gevoel dat de S300 het mooiste scherm heeft maar dat lijkt me sterk eigenlijk omdat ie etzelfde als de V200 is.
wat is dan de beste keus ??
nokia of samsung
greets!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
readytoflow schreef op 23 mei 2003 @ 04:35:
Ok, ben erachter! Je moet EasyGPRS 2.1.2 hebben! Dan staat die functie gewoon in het menu!
hoi,
ik heb op dit moment versie 2.0.7
en kan geen updat evinden live update zegt ook dat ik de nieuweste heb maar nog word mijntelefoon niet herkend en hoor ik ook niks als ik de datakabel in mijn telefoon doe :(

lees de draad voordat je blaat

• Theelepel88
`kick!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:35
http://www.aviworld.de/downloads_samsung.php
Voor de update(google, 4e optie van boven).
en alienator, de camera van de 7250 is echt heel erg slecht, dan kun je beter naar de 7250i gaan kijken.
Maar voor wat je krijgt vind ik de V200 een betere keuze.

• Theelepel88
still not working, denk dat het aan de kabel ligt, morgen fff omruilen

Verwijderd

Weten jullie misschien hoe je foto's die je via mms hebt gekregen op je computer kan zetten? Ik heb het programma easygprs versie 2.1.8. , de foto's die ik zelf maak lukt het wel om op me computer te zetten maar foto's die ik via mms krijg niet ;( . Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

geloof dat dat neit kan..vind easygprs zeer beperkte software..zitten alleen standaard dingen...vind ook raar dat het niet mogelijk is om fotos naar je tel te sturen zodat ze ook in je fotos map in je v200 zitten...komen dan alleen in je download map terecht....of zit ik verkeerd?¿....

verder ben ik op zoek naar het bewerken vande software..
bene r alleen bijna achter dat dat ook neit mogelijk is... :O
iemand misschien wel ervaring mee?, heb alleen datakabel..kan je via datakabel ook software uitlezen?
Pagina: 1