Toon posts:

Vietcong

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik graag verder wil met dit geweldige spel
weet iemand ook hoe ik de POW levend uit het kamp krijg??
Zodra ik het sein geef om een bom te laten ontploffen
en tot de aanval overga wordt de POW doodgeschoten
of ikzelf. Dit is frustrerend!!! thanks voor hulp!!!!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ontploft de bom ook daadwerkelijk? dit gebeurt vaak niet. Zorg dat je in de buurt van bronson blijft als ie het plant. dan als hij klaar is ga je door de bomen naar de pow toe en dan geef je het signal en haal je hem er vlug uit.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

probeer zo veel mogelijk mensen neer te maaien en dan het laast groepje dat bij het vuur zit moet je een voor doen. maar als je zien dan je gun pakken en op alles schieten
en als laatste het seinn geven

[SaD] vietcong clan

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 09:52

Masselink

Voor de dorst

Ja....Ik kom er ook niet langs......

Ik heb weer goede moed....Vanavond weer eens kijken.

Koffie en meer...

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, hier ga ik het maar ff mee doen, it's a hell of a job!!!!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dat is het meest buggy level van het spel.. Heb je die gast bevrijd gaan ze nog eens zeuren dat je moet gaan fluiten. Ben je boven op de heuvel met die gast willen ze opeens naar beneden ? vaag vaag. Veel vastlopers gehad hier, dat scriptje liep niet helemaal geweldig in de POW missie.
Vond het wel een te gek spel trouwens, heel knap gemaakt.

-- Altijd blijven prutsen --

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

waarom "vond" :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik word gek!!!!!! krijg het niet voorelkaar
nadat het vuurgevecht bezig is wordt de POW al doodgeschoten voordat
ik bij hem kan komen, krijg de kans niet om hem te bevrijden.
Wie heeft hier een duidelijke strategie voor????????

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

"vond" as if "uitgespeeld" verleden tijd -- zal het niet weer spelen

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Je moet gewoon al die luitjes met je pistool met de geluidsdemper neerschieten (behalve die bij het vuur). Dan ga je naar dat hok waar de pow in zit. Je laat die bommen ontploffen. Schiet die lui van het vuur neer. Dan bevrijd je de POW en dan ga je de heuvel op. Idd een buggie stukje >:)

• SkyStreaker
  • Laatst online: 07:09

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb een probleem bij de tunnel in Midnight Surprise.

De tunnel is gevonden en Hawkins zegt de C4 te hier te willen planten. Ik zie vervolgens geen "Press USE" nergens in de tunnel. Ten einde raad heb ik maar een FAQ opgezocht en hierin werd gezegd dat ik ff de grote ruimte in moest lopen en weer terug. Echter, nog steeds niks. Is dit iets bekends of doe ik toch nog iets verkeerd?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
ik heb dat niet gedaan en toch de missie completed :)

Beetje raar idd

Specs

• SkyStreaker
  • Laatst online: 07:09

SkyStreaker

Move on up!

Kun je een screentje anders maken van het moment dat je te zien krijgt dat je dat ding kunt planten of iets dergelijks? Ik word namelijk een beetje El Frusty hiervan... :/ :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1