variant op lebox ???

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een paar servers ( 2-3) Nu heb ik in principe bij www.lebox.nl wel wat gevonden waar ik mee uit de voeten kan. Ik vraag me echter af of iemand misschien nog een dergelijk bedrijf kent. Puur om eens eea te kunnen vergelijken.

Lebox is een bedrijf dat oa nieuwe servers van (in dit geval) Dell verkoopt. Deze servers zijn geconfigureerd n.a.v. een bestelling die dan om bepaalde redenen is gecanceld oid.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 15:28
Aangezien Lebox nu al een tijdje failliet is, en ze interesante server-oplossingen hadden vraag ik mij ook af of er nog meerdere partijen op de markt actief zijn de geanulleerde bestellingen van bv. Dell opkopen, en die voor lage prijzen op de markt zetten..

(Lebox was dus een leverancier die grote partijen servers opkocht van dell, en deze voor 50~75% van de nieuwwaarde weer op de markt plaatste, met het nadeel dat je ze niet meer geheel naar eigen hand kon configureren)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Groot nadeel nu is dat je geen garantie meer hebt. Garantie werd namenlijk door Lebox verstrekt en niet door Dell.

Ik zit nu met een stapel defecte Kiboshi switches van ze.... Hoop dat de servers niet defect gaan.

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 15:09
Ja, ook ik zoek een Lebox.nl vervanger. :*) Heb in google gezocht en heb Dell's eigen refurnishment shop gevonden. Het probleem is dat die op de US site zit en ik geen zin heb me blauw te betalen aan P&P en invoerrechten (om over garantie nog maar niet te spreken) :/

Verwijderd

Op ebay zit stuntstore (een winkel in Wageningen) die erg veel dell 2e hands verkoopt... maar nog geen servers gezien

(noted the post time, maar was nog hoog in google, dus voor de volgende die zoekt :)