Toon posts:

Ik krijg dit (lees in)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC - 22-05-2003 21:01
Vice City Topic
Hoi Nosfer@tu,

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Nosfer@tu schreef op 22 May 2003 @ 20:07:
Hoe kan ik een replay over zetten naar avi of mpeg?

iemand een id?

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals je kan lezen in Verschillen tussen SPV en SGD, willen wij geen vragen/problemen of in die trant in SGD hebben. We willen je hierbij vriendelijk doch dringend verzoeken hiermee te stoppen. Bij herhaling zullen we overgaan op vervelendere maatregelen.

Ok even dit, dit is een vraag puur over de game (functionaliteit).. het is dus geen loze vraag om het een of ander.

tevens zou ik deze vraag aangepast hebben (omdat ik het later in de 1e post van de topic zag (de FAQ post), maar er kwam iets tussen door, waardoor ik overhaast weg moest.

Een notepad berichtje naar M@nic verstuurd met daarin mijn excuses en uitleg.

Tevens de vraag of er goed gelezen word in dit Topic, want het zou betekenen, dat jullie mods hier een Dagtaak aan zouden hebben, om dit alles aan te passen en iedereen een pushmsg te sturen, er word veel meer onzin gevraagt, die men door even logisch te zoeken, of eventueel te googelen, had kunnen opzoeken, pak dat aan en niet een member die al een aantal jaren op GoT zit te Gotten en een klein foutje maakt.

Mailtje had voldoende geweest.

Misschien zie ik het ernstiger, dan dat het is.... maar ik wou dit wel even aan de Modjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 16:43
uhmm pushmessage als ik het goed begrijp :?
dat is makkelijk dan dat ie moet mailen ofzo
enne als je nog wat wil weten erover dan mail je hem? staat ook hier een topic over in la over SGD en SPV enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit soort zaken bespreek je via de mail, niet in Lieve Adjes.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Inderdaad, je kan beter een mailtje naar M@NIC sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie XceeD :)

Dit topic is gesloten.