Weet iemand hoe ik een magnetische opstart beveiliging kan aanbrengen op mijn computer?
Dus als ik een kaart in de lezer heb dat hij dan pas opstart.
Dus als ik een kaart in de lezer heb dat hij dan pas opstart.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 23:06 ]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Verwijderd
Digital Media Junkie
Verwijderd
Vraag bij pollin dan wel ff of ze het goed willen inpakken.Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 08:33:
Bij de pollin.de IA op laupro.nl heb ik zo'n ding gezien. Kan m nu ff niet vinden, maar hij moet op www.pollin.de te vinden zijn.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik bedoel dus een kaart lezer en een kaart, als ik de kaart in de kaartlezer heb dat di kan mijn computer dan pas kan opstarten.insan1ty schreef op 23 May 2003 @ 11:59:
Waarom staat er dan magnetisch in je topictitel?
Ik dacht aan een reedcontact als powerbutton, en dan op een verborgen plaats zetten, zodat je je pc alleen met een magneetje kan starten
En nou niet weer allemaal beginnen met "Is dat dan niet slecht voor je hardware?"
Als je dat contactje op een verborgen plaats zet, weg van je HD's dan maakt het niet uit.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq