Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Magnetische opstart beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik een magnetische opstart beveiliging kan aanbrengen op mijn computer?
Dus als ik een kaart in de lezer heb dat hij dan pas opstart.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij de MSI mobo's krijg je een smartkey, deze zou je kunnen gebruiken...

die key moet je in je USB slot prikken anders start ie niet, of kan je niet inloggen :)
misschien een optie.

tip:
zoek een op biometrie @ www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gezocht via google maar kon niks vinden op computer gebied.
Zal wel ff proberen met biometrie

Maar zijn er geen kant en klare paketjes aanwezig die je alleen maar hoeft aan te sluiten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 23:06 ]

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 21:24

DaRoot

Some say...

Bij Conrad zijn er van die chip-card lezers te krijgen, waarmee je ook een opstartbeveiliging hebt. En er zijn toetsenborden te krijgen met ingebouwde chip-card lezers.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een directe link, ik zie alleen maar card-readers, voor telefoon kaarten, sim kaarten enz enz maar ik zie nergens met opstartbeveiliging.
En zoiets moet toch bestaan!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44

virus.elektro

profesionele monitor sloper

je kan het ook op een andere manier doen
neem 2 printplaatjes. op het eerste printplaatje zet je een aantal pinheaders neer. vervolgens zorg je dat er op de zelfde plekken op het andere printplaatje koper zit.
de printplaat met de pennetjes bevestig je tussen je voeding en de aan en uit knop en klaar.
plaatjes op elkaar drukken en je kan de je computer aan zetten

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Verwijderd

Bij de pollin.de IA op laupro.nl heb ik zo'n ding gezien. Kan m nu ff niet vinden, maar hij moet op www.pollin.de te vinden zijn.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
ik heb zo'n msi moederbord met een key, maar heb dat ding er binnen een dag uitgetrokken (je blijft zoeken naar die sleutel) Wat ik wil zeggen is, denk goed na waarom je dit systeem wilt hebben voordat je het doet, uiteindelijk kun je dit soort beveiligingen toch makkelijk uitschakelen...

Digital Media Junkie

Verwijderd

Towitoko, Zeitcontrol (basiccard), Schlumberger en nog vele anderen leveren van die sets! Kaartlezer + kaarten + software. Die set van Zeitcontrol is het goedkoopst (in totaal nog geen €100,-) zoek maar eens op smartcard reader login

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 08:33:
Bij de pollin.de IA op laupro.nl heb ik zo'n ding gezien. Kan m nu ff niet vinden, maar hij moet op www.pollin.de te vinden zijn.
Vraag bij pollin dan wel ff of ze het goed willen inpakken.
Bij mij hadden ze nl. een grafisch LCD scherm in papier ingepakt....Gevolg: grote barst...

Verder trouwens een perfecte zaak hoor!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Waarom staat er dan magnetisch in je topictitel?
Ik dacht aan een reedcontact als powerbutton, en dan op een verborgen plaats zetten, zodat je je pc alleen met een magneetje kan starten
En nou niet weer allemaal beginnen met "Is dat dan niet slecht voor je hardware?"
Als je dat contactje op een verborgen plaats zet, weg van je HD's dan maakt het niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
insan1ty schreef op 23 May 2003 @ 11:59:
Waarom staat er dan magnetisch in je topictitel?
Ik dacht aan een reedcontact als powerbutton, en dan op een verborgen plaats zetten, zodat je je pc alleen met een magneetje kan starten
En nou niet weer allemaal beginnen met "Is dat dan niet slecht voor je hardware?"
Als je dat contactje op een verborgen plaats zet, weg van je HD's dan maakt het niet uit.
Ik bedoel dus een kaart lezer en een kaart, als ik de kaart in de kaartlezer heb dat di kan mijn computer dan pas kan opstarten.
Pagina: 1