HELP.
Mijn PC (Athlon 900 / 512 DDR / 60 GB Maxtor HDD) draait op Win XP Pro UK + SP1 Corporate.
Tot begin deze week ging alles goed, maar na een schone herinstallatie werken ineens delen van het rechtermuismenu niet meer.
Alles kan ik bij een folder doen,behalve sharing & security en properties opvragen.
Ik heb GEEN afwijkende instellingen ( nog niet).
2x NIC 1x voor kabelinternet, 1x voor thuisnetwerk.
2e PC met zelfde OS geinstalleerd, werkt allemaal prima.
Mousedriver vervangen, geen effect.
Windows update uitgevoerd, geen effect
Instellingen vergeleken tussen PC1 en PC2, zijn hetzelfde, alleen PC2 kan ik WEL S&S opvragen, maar PC1 niet.
Is er iemand die al eens een dergelijk iets heeft gehad?
Ik kan er niet meer bij. Het MSKB kon mij ook niet helpen, of ik zocht fout.
Het is iets in Win XP (of evt. de hardware), want ik had verder nog niets geinstalleerd.
Het zou eventueel kunnen dat IIS dwars zit.. maar daar heb ik niet zo heel veel ervaring mee.
[edit] Ik heb al twee verschillende typen en merken muizen geprobeerd, geen effect
]
Mijn PC (Athlon 900 / 512 DDR / 60 GB Maxtor HDD) draait op Win XP Pro UK + SP1 Corporate.
Tot begin deze week ging alles goed, maar na een schone herinstallatie werken ineens delen van het rechtermuismenu niet meer.
Alles kan ik bij een folder doen,behalve sharing & security en properties opvragen.
Ik heb GEEN afwijkende instellingen ( nog niet).
2x NIC 1x voor kabelinternet, 1x voor thuisnetwerk.
2e PC met zelfde OS geinstalleerd, werkt allemaal prima.
Mousedriver vervangen, geen effect.
Windows update uitgevoerd, geen effect
Instellingen vergeleken tussen PC1 en PC2, zijn hetzelfde, alleen PC2 kan ik WEL S&S opvragen, maar PC1 niet.
Is er iemand die al eens een dergelijk iets heeft gehad?
Ik kan er niet meer bij. Het MSKB kon mij ook niet helpen, of ik zocht fout.
Het is iets in Win XP (of evt. de hardware), want ik had verder nog niets geinstalleerd.
Het zou eventueel kunnen dat IIS dwars zit.. maar daar heb ik niet zo heel veel ervaring mee.
[edit] Ik heb al twee verschillende typen en merken muizen geprobeerd, geen effect
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 22:16 ]