Toon posts:

[html/php] Simpele form maken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een simpele form te maken die na het invullen de gegevens doorstuurt naar een database/txt-bestand. Hierna zou ik deze info weer moeten kunnen oproepen in andere pages. Ik denk dat het nogal overkill is om hiervoor php en sql te gebruiken, dus kan dat niet op een andere manier worden opgelost?
Ik ben zelf nogal een leek op het vlak van scripten, dus misschien zouden jullie mij wat suggesties kunnen geven hoe ik dit kan realiseren.

Dank bij voorbaat.

Verwijderd

je zal iets van een webscript nodig hebben.

Voldoende info hierover kan je met behulp van deze link wel vinden

welkom bij P&W

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 22:14 ]

Verwijderd

Om gegevens in en uit txt-tjes te halen kun je het filesysteem van php gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp, slindenau!
En delighteddennis: Ik ben niet nieuw met forums, en dit was zeker en vast geen voorbeeld van een scriptrequest. Mijn vraag was goed geformuleerd en was geen vraag naar een pre-made script.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 23:15:
bedankt voor de hulp, slindenau!
(...)Mijn vraag was goed geformuleerd en was geen vraag naar een pre-made script.
Daar valt zeker over te twisten.
Zo mis ik nogal:
• Wat heb ik zelf geprobeerd
• Wat lukte wel niet
• Wat vond ik in de manual
• Wat was het effect daarvan
• Wat zijn de evt. foutmeldingen.

Ik zie niets van dat alles in je vraag terugkomen. En dat is wel de bedoeling volgens Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04*.
Dit doen we niet om jou te pesten, maar om te kijken of jij je echt wilt inzetten om het op te lossen en niet ons als goedkope helpdesk gaat gebruiken. Gelieve bovenstaande punten dus volgende keer in je post te vermelden

Dit topic is gesloten.