hey iedereen
Mijn probleem is mss wat ingewikkeld. Ik heb (in deze situatie) 2 pc's, met daartussen een router, aan 1 van die pc's hangt weer een usb hub waarin ik, zolang ik niet weg ben, mijn mp3 speler heb zitten (I-bead100). het ziet er zo'n beetje zo uit:
---------[ Router ]----------
| |
[ PC: A ] [ PC: B ] ---- [ USB HUB ]
|
[mp3 speler]
Als ik nu vanaf PC A wil de muziek wil afspelen die op de mp3 speler staat dan gaat dit vrij lastig (en op PC A zijn geen vrije usb poorten meer) Ik denk dat dat komt omdat de usb mp3 speler maar usb 1.1 compatible is evenals de USB hub. Het netwerk zit op 10mbit/s. Zou naar mijn zin goed moeten werken....
het gaat alleen fout
, iedere keer speelt het muziekje een stuk, daarna is het weer ff stil en dan ineens gaat het weer verder (net zoals je een muziek bestandje van internet wil streamen met 56k zeg maar). Hoe kan ik dit oplossen? is het niet mogelijk om in zo'n geval eerst op te slaan in een buffer zoals WMP het dan noemt (als je bv mpg van i'net streamt) of is dit niet op te lossen?
Ik hoop btw dat ik het in het goede forum heb gezet, aangezien ik denk dat het aan het netwerk ligt heb ik het hier gepost
Mijn probleem is mss wat ingewikkeld. Ik heb (in deze situatie) 2 pc's, met daartussen een router, aan 1 van die pc's hangt weer een usb hub waarin ik, zolang ik niet weg ben, mijn mp3 speler heb zitten (I-bead100). het ziet er zo'n beetje zo uit:
---------[ Router ]----------
| |
[ PC: A ] [ PC: B ] ---- [ USB HUB ]
|
[mp3 speler]
Als ik nu vanaf PC A wil de muziek wil afspelen die op de mp3 speler staat dan gaat dit vrij lastig (en op PC A zijn geen vrije usb poorten meer) Ik denk dat dat komt omdat de usb mp3 speler maar usb 1.1 compatible is evenals de USB hub. Het netwerk zit op 10mbit/s. Zou naar mijn zin goed moeten werken....
het gaat alleen fout
Ik hoop btw dat ik het in het goede forum heb gezet, aangezien ik denk dat het aan het netwerk ligt heb ik het hier gepost
edit:
sorry, ik krijg het bovenste schema maar niet goed in beeld
sorry, ik krijg het bovenste schema maar niet goed in beeld
[ Voor 9% gewijzigd door Niles op 22-05-2003 21:50 ]