s55 en hbh-60

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik heb een siemens s55 en een ericsson HBH-60 bluetooth headset.
Mun s55 vind de hbh-60 netjes en als iemand me belt gaat de hbh-60 over en kan ik hem opnemen door 1x op knopje te drukken op HBH-60.
Maar als ik zelf wil bellen (zonder voicedial) kan ik gewoon het nummer intikken en dan naar HBH-60 schakelen door weer 1x op het knopje te drukken tot er een tuutje komt en dan neemt de headset het geluid over volgens de handleiding. Maar zodra ik op het knopje druk (maakt niet uit of ik wacht tot ze opgenomen hebben of niet) dan verbreekt mun s55 gelijk de verbinding :-(
Doe ik iets fout of werken die twee niet goed samen???

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• RobbyNitroz
mmh de respons valt me een beetje tegen :)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

Het kan aan mij liggen, maar ik kan het vreemde niet ontdekken, wat is nou precies je probleem?

• RobbyNitroz
hij verbreekt de verbinding als ik wil bellen en op dat moment overschakel naar de headset!
ik kan dus alleen gebelt worden met headset en nioet zelf bellen

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:29
Misschien het zelfde probleem als dit:
Motorola BT Headset werkt niet op S55 van Siemens??

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

'k Stel voor dat we alle S55-gerelateerde problemen ook in het S55-topic doen: [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel2][/rml]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.