Ik heb maar even wat fotos gemaak van mijn psion 5mx met GPS voor autonavigatie:
http://foto.joostblokzijl.com/gps
http://foto.joostblokzijl.com/gps
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
De eerste foto..... een GPS muis!Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 09:40:
zeker wel mooi systeempje... Maar hoe maak jij connectie naar die satalieten ????
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Hoe meer licht hoe beter, want het is geen kleurenscherm. En als het te doker is zet je de backlight aan.Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 10:11:
is dat niet lastig te lezen? vooral als er veel licht op valt? verder erg netjes
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
waar haal jij de stroom vandaan voor het gps muisje? Want ik neem aan dat je `m op batterijen heb lopen? Dan ben je zeker al na 2 uur powerloos als je hem constant aan hebt staan, ik had ook zo`n ding maar die touchsreen was gaar. Die is nu met de boot naar engeland voor reparatie.zerocool schreef op 23 May 2003 @ 10:06:
Het gaat me niet om de mooi-heid, dan had ik een systeem van 1200 euro moeten kopen. (minimaal die prijs). Dit koste me 125 euro....nogal een verschil....terwijl je dezelfde functionaliteit hebt.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Dat is wat ik bedoel:zerocool schreef op 23 mei 2003 @ 10:06:
Het gaat me niet om de mooi-heid, dan had ik een systeem van 1200 euro moeten kopen. (minimaal die prijs). Dit koste me 125 euro....nogal een verschil....terwijl je dezelfde functionaliteit hebt.
Edit: Overdrijven is ook een vak, zelfs bij Dixons heb je een complete gps set al vanaf € 859,-. Vind ik een hele andere prijs als € 1200,-. Zie bijvoorbeeld:Als je zo'n psion hebt, ok.
[ Voor 34% gewijzigd door Rudi Vader op 23-05-2003 11:00 ]
en bediening in de auto, vind je dat niet lastig? Ik vond dit altijd wel lastig, er is daar een oplossing winepoc. Epoc gebasseert op windows, kunt alles doen wat winows kan, misschien iets handiger direkte link naar het proggie.zerocool schreef op 23 mei 2003 @ 11:17:
De psion loopt op batterijen, de GPS op de sigarette-stekker aansluiting in de auto. De psion houdt het gemiddeld zo'n 15 uur autorijden vol. Daarna gaan de GP powerbankjes penlights weer in de oplader. Je kan ook een autolader aansluiten, maar ik vind de 15 uur goed genoeg om dat niet te doen.
Over scherm, dit is niet vergelijken met een Pocket PC scherm. Met meer licht is ie juist beter te lezen, JUIST in de felle zon. In het donker kan je de backlight aan zetten, maar ook zo instellen dat ie alleen aanfloept als je op een kruising aanrijdt.
Er is ook software (Codriver) die de psion laat praten en dus met een menselijke stem aangeeft waar je wanneer een afslag moet nemen.
het werkt heel handig ik heb het ook op mijn pison gezet.zerocool schreef op 23 May 2003 @ 11:45:
He leuk, je bedoelt dit: http://www.jssolutions.cz/winepoc.php
Ik wist niet dat dat bestond, ik zal het eens uitproberen. Maar mijn werkwijze nu. Ik stap in de auto, toets in waar ik heen moet, en voila, rijden maar. Tijdens het rijden hoef ik niet te bedienen.
ehhhh..HOI
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 14:53:
Coole hack!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zou je misschien weten waar je zoiets nieuw kan kopen?zerocool schreef op 18 July 2003 @ 14:46:
Die heb ik gekocht via het vraag en aanbod forum op Symbian.info
ehhhh..HOI
inderdaad..ik heb al geen aansluiting voo mijn gps muis dan....moet er dan op gemod worden....zerocool schreef op 21 juli 2003 @ 12:08:
Ja, ik rij 50.000 kilometer per jaar, en niet alleen in mijn eigen woonplaats......
Nieuw vraag ik me af of je dit nog kan kopen, 2ehands maak je meer kans. Al vraag ik me af of het werkt op je revo....
ehhhh..HOI
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq