Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-11 15:15
Ik heb maar even wat fotos gemaak van mijn psion 5mx met GPS voor autonavigatie:

http://foto.joostblokzijl.com/gps

:)

• timstegeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-11 19:29
Welke GPS software gebruik je daarvoor?

• zerocool
TOMTOM Routeplanner en Citymaps

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Laat je hem gewoon op batterijen werken of gebruik je een car-adapter?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• timstegeman
  • Laatst online: 02-11 19:29
Da's mooi, dat kan ik dus ook met mijn Oregon Scientific Osaris

• Stropdas
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Het mag dan wel niet in kleur zijn, maar k vind het wel erg mooi staan zo :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

zeker wel mooi systeempje... Maar hoe maak jij connectie naar die satalieten ????

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 14:08
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 09:40:
zeker wel mooi systeempje... Maar hoe maak jij connectie naar die satalieten ????
De eerste foto..... een GPS muis!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Aha ... over het hoofd gezien :D

• Rudi Vader
Leuk systeempje!!!
Tevens is dit wel (voor mij) een overtuigd bewijs dat een psion, door het toetsenbord, voor mij geen mooi gps systeem is. Als je zo'n psion hebt, ok. Maar als je het zaakje nog moet aanschaffen, kies ik voor een palm (heb zelf een palm 3xe maar daar kan ik nergens meer een gps muis voor vinden) of pocket pc. Veel kleiner achter je raam.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• zerocool
Het gaat me niet om de mooi-heid, dan had ik een systeem van 1200 euro moeten kopen. (minimaal die prijs). Dit koste me 125 euro....nogal een verschil....terwijl je dezelfde functionaliteit hebt.

Verwijderd

is dat niet lastig te lezen? vooral als er veel licht op valt? verder erg netjes :9

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
wat een lelijk ding ?!

Koop er eentje met tom tom stuk handiger lezen met mooi weer.
Merk je vanzelf wel in de zomer :)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Johnny
  • Laatst online: 10:46

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 10:11:
is dat niet lastig te lezen? vooral als er veel licht op valt? verder erg netjes :9
Hoe meer licht hoe beter, want het is geen kleurenscherm. En als het te doker is zet je de backlight aan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Woei, strak gedaan :D

Heb hier ook nog een Psion liggen :P

Leuk gedaan :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Leuk systeempje, mooie site ook :)
Btw: Dit werkt ook heel mooi met een bluetooth gps ontvanger in combinatie met een Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 600( die heeft ook bluetooth en twee soorten geheugen slots :9~ ).

JayGTeam (213177)

• Meneer aard
  • Laatst online: 09:48

Meneer aard

Porsche rulez!

zerocool schreef op 23 May 2003 @ 10:06:
Het gaat me niet om de mooi-heid, dan had ik een systeem van 1200 euro moeten kopen. (minimaal die prijs). Dit koste me 125 euro....nogal een verschil....terwijl je dezelfde functionaliteit hebt.
waar haal jij de stroom vandaan voor het gps muisje? Want ik neem aan dat je `m op batterijen heb lopen? Dan ben je zeker al na 2 uur powerloos als je hem constant aan hebt staan, ik had ook zo`n ding maar die touchsreen was gaar. Die is nu met de boot naar engeland voor reparatie.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Rudi Vader
zerocool schreef op 23 mei 2003 @ 10:06:
Dat is wat ik bedoel:
Als je zo'n psion hebt, ok.
Edit: Overdrijven is ook een vak, zelfs bij Dixons heb je een complete gps set al vanaf € 859,-. Vind ik een hele andere prijs als € 1200,-. Zie bijvoorbeeld:
http://www.dixons.nl/Stor...rganisers&prid=0007038490

[ Voor 34% gewijzigd door Rudi Vader op 23-05-2003 11:00 ]

• zerocool
De psion loopt op batterijen, de GPS op de sigarette-stekker aansluiting in de auto. De psion houdt het gemiddeld zo'n 15 uur autorijden vol. Daarna gaan de GP powerbankjes penlights weer in de oplader. Je kan ook een autolader aansluiten, maar ik vind de 15 uur goed genoeg om dat niet te doen.
Over scherm, dit is niet vergelijken met een Pocket PC scherm. Met meer licht is ie juist beter te lezen, JUIST in de felle zon. In het donker kan je de backlight aan zetten, maar ook zo instellen dat ie alleen aanfloept als je op een kruising aanrijdt.
Er is ook software (Codriver) die de psion laat praten en dus met een menselijke stem aangeeft waar je wanneer een afslag moet nemen.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

zerocool schreef op 23 mei 2003 @ 11:17:
De psion loopt op batterijen, de GPS op de sigarette-stekker aansluiting in de auto. De psion houdt het gemiddeld zo'n 15 uur autorijden vol. Daarna gaan de GP powerbankjes penlights weer in de oplader. Je kan ook een autolader aansluiten, maar ik vind de 15 uur goed genoeg om dat niet te doen.
Over scherm, dit is niet vergelijken met een Pocket PC scherm. Met meer licht is ie juist beter te lezen, JUIST in de felle zon. In het donker kan je de backlight aan zetten, maar ook zo instellen dat ie alleen aanfloept als je op een kruising aanrijdt.
Er is ook software (Codriver) die de psion laat praten en dus met een menselijke stem aangeeft waar je wanneer een afslag moet nemen.
en bediening in de auto, vind je dat niet lastig? Ik vond dit altijd wel lastig, er is daar een oplossing winepoc. Epoc gebasseert op windows, kunt alles doen wat winows kan, misschien iets handiger direkte link naar het proggie.

• zerocool
He leuk, je bedoelt dit: http://www.jssolutions.cz/winepoc.php
Ik wist niet dat dat bestond, ik zal het eens uitproberen. Maar mijn werkwijze nu. Ik stap in de auto, toets in waar ik heen moet, en voila, rijden maar. Tijdens het rijden hoef ik niet te bedienen.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

zerocool schreef op 23 May 2003 @ 11:45:
He leuk, je bedoelt dit: http://www.jssolutions.cz/winepoc.php
Ik wist niet dat dat bestond, ik zal het eens uitproberen. Maar mijn werkwijze nu. Ik stap in de auto, toets in waar ik heen moet, en voila, rijden maar. Tijdens het rijden hoef ik niet te bedienen.
het werkt heel handig ik heb het ook op mijn pison gezet.

Hoeveel mb heb jij op je pison, ik neem dat die gps software veel mb in beslag in neemt?

• zerocool
Nee, GPS software zelf is maar een 100 kb ofzo. De kaarten zijn groter. Voor heel West-Europa (wegen) 4Mb, voor de steden per gebied van 20x20 kilometer een MB ongeveer. Ik heb er een 128MB Compact Flashcard in. Dat is MEEEER dan genoeg.

• krizzziz
  • Laatst online: 10:41
Ik Hoop dat de kick nog mag want ik heb gezocht naar een email adres van de TS...maar waar heb jij de gps-muis en je andere spullen gekocht? Ik ben namelijk opzoek!

ehhhh..HOI

• zerocool
Die heb ik gekocht via het vraag en aanbod forum op Symbian.info

Verwijderd

Coole hack!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

:?

TS: Leuk ding, en zeer handig. Maar ga je vaak te rijden naar andere steden of dergelijke :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• krizzziz
zerocool schreef op 18 July 2003 @ 14:46:
Die heb ik gekocht via het vraag en aanbod forum op Symbian.info
Zou je misschien weten waar je zoiets nieuw kan kopen?
Ik wil zoiets ook voor mijn Revo!!

Alleen zijn de opties hiervoor een stuk minder dan voor een Psion 5

ehhhh..HOI

• zerocool
Ja, ik rij 50.000 kilometer per jaar, en niet alleen in mijn eigen woonplaats......
Nieuw vraag ik me af of je dit nog kan kopen, 2ehands maak je meer kans. Al vraag ik me af of het werkt op je revo....

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
zerocool:
Welke GPS ontvanger is dat en waar heb je die houder gekocht? Mijn vader heeft ook een Psion 5MX en vind zoiets ook wel leuk voor in de auto :)

• krizzziz
zerocool schreef op 21 juli 2003 @ 12:08:
Ja, ik rij 50.000 kilometer per jaar, en niet alleen in mijn eigen woonplaats......
Nieuw vraag ik me af of je dit nog kan kopen, 2ehands maak je meer kans. Al vraag ik me af of het werkt op je revo....
inderdaad..ik heb al geen aansluiting voo mijn gps muis dan....moet er dan op gemod worden....

En alle GPS software is al standaard voor een 5 series......mjaa..

ehhhh..HOI

• zerocool
GPS zender is van Palmtop, speciaal gemaakt paar jaar terug voor Psion5 serie. 2ehands te koop voor 100-150 euro. Software ook, maar is ook wel viavia aan te komen. De beugel gekocht bij http://www.mein-einkaufsladen.de/
Pagina: 1