.
Kun je je probleem even wat duidelijker uitleggen? Ik kan er niet veel van maken zo...
Wat voor 'n beamer is het? Normaal kun je die gewoon doorlussen.
Nou, ik heb er wel beeld op. Maar ik krijg dus niet gewoon een copy van de monitor. Alleen een verlengde.
.
Ah... dan moet je in je videokaart opties de optie 'clone' inschakelen. Nu staat 'ie als 2e monitor ernaast.
Jah ik heb het idd al gevonden. Nu is er alleen weer een ander probleem. Mn monitor wil ik graag op 1600x1200 hebben maar dan doet de beamer niks om dat die de resolutie niet aankan. Hoe los ik dit op?Korakal schreef op 22 May 2003 @ 20:41:
Ah... dan moet je in je videokaart opties de optie 'clone' inschakelen. Nu staat 'ie als 2e monitor ernaast.
.
Een resolutie terugschakelen lijkt mij.AkroBatik schreef op 22 mei 2003 @ 20:43:
[...]
Jah ik heb het idd al gevonden. Nu is er alleen weer een ander probleem. Mn monitor wil ik graag op 1600x1200 hebben maar dan doet de beamer niks om dat die de resolutie niet aankan. Hoe los ik dit op?
Als die beamer die resolutie niet aankan houdt het op...
Volgens mij kun je met clone niet op twee verschillende resoluties draaien namelijk...
Dat zou wel minder zijn. Krijg hem idd niet hoger dan 1024x768.GaMbiNo schreef op 22 May 2003 @ 20:44:
[...]
Een resolutie terugschakelen lijkt mij.
Als die beamer die resolutie niet aankan houdt het op...
Volgens mij kun je met clone niet op twee verschillende resoluties draaien namelijk...
.
Dat is een optie die je niet met software kunt oplossen; dat moet je videokaart wel of niet kunnen (qua hardware). Ik heb geen idee of de jouwe dat kan...AkroBatik schreef op 22 May 2003 @ 20:43:
[...]
Jah ik heb het idd al gevonden. Nu is er alleen weer een ander probleem. Mn monitor wil ik graag op 1600x1200 hebben maar dan doet de beamer niks om dat die de resolutie niet aankan. Hoe los ik dit op?
Hoe zit de beamer aangesloten? Heeft je videokaart 2 VGA uitgangen of zit ie doorgelust? In het laatste geval kun je het sowieso vergeten; in het eerste geval moet je je specs nakijken.
Een 9700 kan wel 2 verschillende resoluties aan. op mijn monitor draai ik 1024x768 en op de tv-uit 800x600 omdat de tv niet hoger kan
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Pagina: 1