Als ik Windows XP opstart staat er bij mijn gebruikersaccount dat ik 1 ongelezen e-mail heb. In Outlook staat bij postvak in geen ongelzen e-mail, bij Postvak uit staat niets. Waar komt die rare melding dan vandaan en hoe kom ik er van af?
als je je muisaanwijzer eventjes op die melding houdt dan zie je van welk e-mail adres dat is. het kan best zijn dat er iemand onder jouw account zijn hotmail bekeken heeft ofzo.
Inderdaad is dat (voor zover ik weet van OE). WOS Policy <-- zou je de volgende keer je OS in de topictitel willen zetten aub 
Maar dit is ook goed op te zoeken dus samen met een titeledit krijg je meteen een slotje
klik, daar geef ik een antwoord, het is een kwestie van een regkey aanpassen als je echt geen unread mail hebt
Maar dit is ook goed op te zoeken dus samen met een titeledit krijg je meteen een slotje
klik, daar geef ik een antwoord, het is een kwestie van een regkey aanpassen als je echt geen unread mail hebt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()