Toon posts:

[win2003] HP PSC750 scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 2003 Server en heb er een HP PSC750 all-in-one op staan, de printer herkent die keurig en werkt ook, alleen kan nergens drivers vinden voor de scanner, HP heeft ze ook niet.

Misshien is er iemand die er al een oplossing voor heeft gevonden?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen

De tips in de SA FAQ werken niet neem ik aan? Dan hoeven we die niet voor te stellen ook :P

Ik zou de XP of 2k drivers proberen trouwens. Zeg ik zonder ervaring met scanners op server-OSsen, laat staat 2k3 :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hier al gekeken :? linkje naar PSC 750 support

Tazv van die scanner software: probeer de 2000 software eens, zou moeten werken anders wachten op HP :)

[ Voor 11% gewijzigd door aReaRe op 22-05-2003 20:59 . Reden: /url :X ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Daarnaast tip:

Als die TWAIN (Technology Without Any Important Name 8)7) driver van Windows 2000 het doet, kan je elk geschikt software pakket dat KAN scannen gebruiken.

Denk aan Paint Shop Pro, Adobe zooi en Microsoft Photo editor :)

[ Voor 6% gewijzigd door aReaRe op 22-05-2003 23:25 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei HP heeft ze niet, heb ook contact met ze gehad, de oudere drivers die ze leveren werken ook niet :(

Daarom hier de vraag. Wachten op HP dus maar.

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds zijn er geen drivers :'(
Pagina: 1