Ik heb van de week een PIII coppermine 1ghz, S370, FC-PGA besteld bij een webshop. Nu kreeg ik vanavond een mailtje dat ze deze op het moment niet meer op voorraad hebben maar dat ze de volgende proc nog wel hebben:
INTEL PIII 1.2GHZ(133) 256KBC FCPGA2 TRAY
Naar mijn weten zijn PIII procs met FC-PGA2 behuizing geen coppermine maar tualatin procs.
Aangezien mijn Asus CUV4X mobo alleen coppermine procs slikt heb ik gevraagt of ze nog andere P3 coppermine procs hebben omdat mijn mobo niet werkt met tualatin procs. Nu kreeg ik daarop het volgende antwoord:
Nu zou ik graag willen weten wie hier gelijk heeft en of deze proc op mijn Asus CUV4x zou passen.
INTEL PIII 1.2GHZ(133) 256KBC FCPGA2 TRAY
Naar mijn weten zijn PIII procs met FC-PGA2 behuizing geen coppermine maar tualatin procs.
Aangezien mijn Asus CUV4X mobo alleen coppermine procs slikt heb ik gevraagt of ze nog andere P3 coppermine procs hebben omdat mijn mobo niet werkt met tualatin procs. Nu kreeg ik daarop het volgende antwoord:
Nu kan ik het verkeerd hebben maar coppermine is volgens mij gestopt bij 1133 mhz en had alleen een fc-pga behuizing.INTEL PIII 1.2GHZ(133) 256KBC FCPGA2 TRAY
Deze staat niet op onze site en is dan ook geen Tualatin processor.
Deze heeft maar 256Kb cache.
Nu zou ik graag willen weten wie hier gelijk heeft en of deze proc op mijn Asus CUV4x zou passen.