Toon posts:

XP + Active Directory tabblad: Dail in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn PC op XP overgezet en sindsdien kan ik in de AD een bepaald tabblad, Dail In, om rechten te vergeven aan account m.b.t. RAS of VPN niet meer zien. Ik weet niet of dit een bekend XP issue is of dat ik gewoon ergens iets niet heb aangeklikt tijdens de installatie. Ik heb ook op Microsoft en andere techsites gekeken maar ik kon het niet viden. 8)7

Kan iemand mij helpen? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

op XP overgezet
Een update (waarvandaan?) of schone install?

Hoe dan ook SA --> Windows Operated Systems :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het (her)installeren van een PC verandert gelukkig niets aan de schema van de AD op de server, dus het tabblad Dial-in moet er nog gewoon zijn, of je zegt niet wat je bedoeld.

De vragen die bij me boven komen borrelen:
- Waar kijk je naar dat tabblad: op je server of werkbak?
- Waarnaartoe wil je TS-en, naar je XP bak of naar de server?
- En tot slot: waarop wil je eigenlijk inbellen? Op een server hoop ik?

日本!🎌

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

het betref hier remote administration vanaf een werkstation middels adminpack. is liezaaa denk ik vergeten te melden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk op de DC waarop ik zelf ook aanlog. Dus wijzigingen woorden meteen doorgevoerd, geen terminal sessie ofzo. Maar ik heb MS Exchange 2000 Hotfix SP4 ook geinstalleerd, ik dacht eerst dat het daarin wel zou zitten....maar nee.
Ik moet mensen rechten geven om bijv. te kunnen VPN'nen, naar een servers uiteraard. Ook Windows 2003 Administration Tools pack geinstalleerd.

Mijn collega's weten het gewoon niet....