Toon posts:

Windows komt niet uit slaapstand!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq Deskpro 933 met 2 Maxtor 30 gb. schijven. Nu werkt dit allemaal probleemloos, maar zodra mijn PC een tijdje aan staat en niet gebruikt wordt, dan slaan de schijven stil. Als ik dan de pc weer wil gaan gebruiken, dan gaan deze moeilijk of soms zelfs niet meer aan. De PC moet dan helemaal uitgezet worden.

Ik heb Windows XP en energiebeheer helemaal uitgeschakeld. Dit heb ik ook in de bios gedaan.

Kan ik niet met een bepaald programmatje elke 5 minuten een klein bewerkingetje uit laten voeren, zodat er toch schijfactiviteit is?!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je al in je BIOS gekeken? Daar zit waarschijnlijk ook een energie-zuinige optie. Overigens is het niet-wakker worden van een PC bijna altijd een driver-probleem. Zijn al je drivers up-to-date? Heeft het wakker-worden ooit wel eens gewerkt?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Houd het alsjeblieft maar bij één topic, als je denkt dat jouw topic beter in Software Algemeen of Windows Operated Systems hoort (aangezien je een programmaatje zoekt denk ik SA), kun je een move aanvragen via Topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bovenaan een topic) of in Schop een Modje.

Dubbel dus, zie topic AMD_er :).

Dit topic is gesloten.