Toon posts:

Webbased Msn op http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk wil ik hier graag gebruik van maken maar ik blijf steken op het volgende:

*Toll-Free Dial-in Number:
(e.g. 866-555-1212

Dit MOET ik invullen anders kan ik het formulier niet verzenden. Als ik het voorbeeld nummer pak doet hij het niet, ook niet als ik het iets anders neem. Ik zou echt niet weten wat ik hier nou in moet vullen. Iemand misschien een idee voor mij? Ik zag namelijk dat iedereen het gewoon kon doen.

Alvast bedankt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online

[...]
Je leest echt niet he, er staat bij, fields with an * are required.
Staat er bij phone number een *?
nee. Dus je kan het gewoon skippen :z
Er staat teenwoordig blijkbaar wel een *. :)

Verwijderd

Topicstarter
yeps maar daar hebben ze geen antwoord..

• pven
  • Niet online
Dat heb je dan erg snel gelezen ... :O ... Wat heb je zelf geprobeerd?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
msn webbased...hmm...weet je zeker dat ze niet je hotmail/passport gegevens willen hebben om te kunnen spammen oid? of om paypal accountdata op te kunnen vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg wel :(

Help..?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd:
Zoeken op google, zoeken op tweakers en allerlei nrs invoeren.. ik vraag me alleen af hoe hij zo snel kan valideren dat het geen gratis inbelnummer is..

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 13:43

Puck

EINDBAAS.org

Arrived anxious, left bored

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ik gebruik ook odigo :) Alleen nog wat probleempjes:
- Bij de meeste mensen verschijnt geen nick, maar een nummer (bvb.: 40 of 65, of weet'k veel), wat redelijk ambetant is.
- Verder; staan enkel de mensen in de lijst online van wie de status tijdens het online zijn met odigo verandert. Dus, als iemand al online was voordat je odigo opstart, staat die offline.

Iemand met dezelfde problemen? (Deze problemen treden op met odigo express, heb het programma nog niet geprobeerd)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 13:43

Puck

EINDBAAS.org

Ja ik heb ook allebei deze problemen met odigo express. Soms is wel meteen iedereen online als ik inlog maar meestal niet. Maarja, het is beter dan niks. Ik heb hier wel al een aantal keren over gemailt naar odigo, maar ze doe er weinig aan zo te zien...

Arrived anxious, left bored

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 23:05
Het zal wel aan de voorlopige versie liggen? In ieder geval heeft iedereen die ik ken die odigo gebruikt er last van. Ze zullen wel nog een verbeterde versie van hun java-applet uitbrengen. (hoop ik...)
Pagina: 1