0px schreef op 23 mei 2003 @ 23:18:
grapjas
je leest toch dat ik hier zat posts gezien met mensen die 600 kb over netwerk gooien, toch wel dubbele van wat ik hier max haal..
weet heus wel dat je theoretisch 11mbit nooit haalt.
gwoon wireless router kit van kobishi opzich prima ding alleen data transfer beetje traag in vergelijking met anderen zit een pcmcia card in en heb hier adaptertjes met een klein antennetje (router zonder antenne)
Ten eerste zou ik maar niet zo cynisch doen, hij probeert je wel te helpen, en blijkbaar heb je het nog niet helemaal door hoe zo'n netwerk in elkaar steekt.
Ten tweede is het ook belangrijk wat er tussen jou pc en die van je vriend zit. Is het een muur van gewapend beton dan is 170 kb/s nog snel. Staan de pc's naast elkaar dan is het wat anders. Software en hardware-matig zit meestal wel goed, tenzij je hele brakke hardware hebt.
Vertel dus eerst eff wat meer over je software en hoever de pc's uit elkaar staan en wat er allemaal tussen zit (muren, magnetrons, enz.).
Daar kunnen we wat meer mee, als dit topic uberhaupt niet op slot gaat omdat je dit zelf op moet lossen.