nou het probleem is zo dat ik een paar klasgenoten heb die ALTIJD maar dan ook echt ALTIJD lopen te downloaden.
dat vind ik zelf zeer irritant als ik iets moet zoeken.
we hebben een server voor het delen van internet maar daar zijn geen poorten of wat dan ook ingesteld dat het downloaden kan vermijden.
ik ben al naar die systeembeheerder heen geweest maar die wil er niks aan doen.
volgens mij is die kerel gewoon te lui omdat ff in te stellen.
ik had het ook al voorgestelt om het zelf te doen maar dat vond hij niet goed.
maar hoe kan ik die jongens laten stoppen met downloaden als ik iets zoek op internet?
ik zoek iets waarmee hun pc crasht, en dat ze met geen mogelijkheid op het netwerk kunnen komen zodat ik en andere niet downloadende klasgenoten het internet op kunnen.
ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
(ps. ik weet niet of ik het nou in het andere forum van netwerken of hier moest plaatsen ik heb maar voor deze gekozen
)
dat vind ik zelf zeer irritant als ik iets moet zoeken.
we hebben een server voor het delen van internet maar daar zijn geen poorten of wat dan ook ingesteld dat het downloaden kan vermijden.
ik ben al naar die systeembeheerder heen geweest maar die wil er niks aan doen.
volgens mij is die kerel gewoon te lui omdat ff in te stellen.
ik had het ook al voorgestelt om het zelf te doen maar dat vond hij niet goed.
maar hoe kan ik die jongens laten stoppen met downloaden als ik iets zoek op internet?
ik zoek iets waarmee hun pc crasht, en dat ze met geen mogelijkheid op het netwerk kunnen komen zodat ik en andere niet downloadende klasgenoten het internet op kunnen.
ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
(ps. ik weet niet of ik het nou in het andere forum van netwerken of hier moest plaatsen ik heb maar voor deze gekozen
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O