Toon posts:

wachtwoord beveiliging win-xp

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sindskort op het werk windows-xp op mijn pc nu is deze natuurlijk beveiligt met een wachtwoord.
Nu hebben ze voor de beveiliging deze zo ingesteld dat na een pauze van 5 min de pc automatisch uitschakeld en je weer je wachtwoord opnieuw moet invoeren, ik vind dit natuurlijk niet echt makkelijk maar ik kan niet bij de instellingen komen om dit te veranderen ik weet natuurlijk niet het wachtwoord van de administrator de beheerder van het netwerk.
Bestaat er een progamma om de pc bezig te houden op de achtergrond als ik er b.v langer dan 5 min niet mee werk??

b.v.d.

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
En jij gaat dus de beveileging lekker omzeep helpen. 8)7 Ze hebben dit niet voor niks ingesteld.. Lekker zo laten staan lijkt mij.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FAQ Policy - Beveiliging omzeilen
Zo'n beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op. Waarschijnlijk willen ze niet dat jij bij je PC wegloopt omdat dan andere mensen dingen kunnen doen op jouw gebruikersnaam. Het is dus ook een stukje zelfbescherming ;).

Aangezien het toch een vorm van beveiliging omzeilen is, gooi ik deze dicht. Voor een permanente oplossing zou ik maar even met de echte administrators gaan praten ;).

Dit topic is gesloten.