Toon posts:

HCC koopjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die al naar de HCC is geweest en me kan vertellen waar ik een mooi systeem kan kopen (zonder monitor en AMD proc. natuurlijk) voor een mooie prijs (rond de 3000 piek).

bvd...

Verwijderd

voor 300 piek kan je toch nog een aardig mooie 386 op de kop tikken, alleen heeft AMD geen 386's gemaakt volgens mij. 486's wel :P

Ik denk dat je 3000 bedoelde trouwens. Ik zou gewoon naar een goede betrouwbare shop in de buurt gaan, is een stuk makkelijker met garantie ed.
Voor losse onderdelen (videokaart, soundcard, netwerkkaart, cd-rom) kan je wel even rondkijken of het veel goedkoper is.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

voor 300 piek kan je toch nog een aardig mooie 386 op de kop tikken, alleen heeft AMD geen 386's gemaakt volgens mij. 486's wel
Uhm... AMD's maakte al 286's.... zij het in licentie van Intel, dus het waren gewoon Intel's met een AMD-sticker erop. De eerste echte AMD's was de 486DX5-133 Mhz.

En nee, de 386SX40, DX40 en 486-40's zijn geen echte AMD's, dat waren gewoon standaard opgefokte Intel 33 Mhz-machines die als 40 Mhz verkocht werden.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

die amd's waren juist amd's met intel stikkers erop, niet intels met amd stikkers erop :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 24 november 2000 15:26 schreef jorus-aap het volgende:
die amd's waren juist amd's met intel stikkers erop, niet intels met amd stikkers erop :)
Hmm, ik zie door de bomen het bos niet meer, zeg maar.

Anyway, het ontwerp was iig van Intel.
1982--AMD and Intel sign technology exchange agreement centering on the iAPX86 family of microprocessors and peripherals.
Bron : http://www.amd.com/about/history.html

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk dat ik een typfoutje gemaakt heb !!!!
Bedoel natuurlijk 3000 piek, maar ok...
is daar wel wat voor te krijgen !!!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom flame je dan in topics ??? :(

• BasieP
  • Laatst online: 19-10-2025
ik ben net terug en ik weet wel dat geheugen 128 MB 133mhz bij norrod 150,- piek kost!!!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Laurent
  • Niet online
WAAR ?

Verwijderd

waarom? ga je er dan met een snelle snelheid heen 8-)

• Laurent
  • Niet online
TUURLIJK!
Pagina: 1