Marantz 8200 voor een spotprijs?

Pagina: 1
Acties:

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Ik was me een beetje aan het orienteren op receivers om mijn HK 3000 te vervangen, op dit moment heb ik zowel mijn PC (dropveter optical) als DVD speler (pioneer dv-333, coaxial) digitaal aangesloten op de Harman Kardon 3000.

Speakers:

Mirage FRX 7 fronts
Mirage FRX C center
Mission 100 boekplankies surround speakers

Nou liep ik vanmiddag zomaar mijn lokale hifi boer binnen, hij heeft sinds kort Mirage aan zijn lijn toegevoegd (OMNI's) en heb daar naar de OMNI 260 zitten luisteren op een Marantz 8200.

Deze zwarte Marantz is nieuw, 2 jaar garantie en kan ik voor 1699 meenemen door uitzonderlijke omstandigheden. (normaal 2499).

Vorige week zitten luisteren naar de NAD T762, die dan dus voor 100 euro minder ofsow nieuw te koop is. Het is deze receiver die me weer aan het luisteren heeft gekregen!

Nou zijn er allerlei onduidelijkheden rondom de sr8200, zo zou er een upgrade kit voor zijn van 300 Euro om hem naar SR8300 niveau te tillen. Maar de verkoper beweerde dat Digital EX e.d. er toch al op zaten (wat dus volgens mij niet kan zonder zo'n upgrade kit).

kan iemand beoordelen of dit op deze manier een mooie deal is? (prijzen die ik op internet vind zijn vrij wispelturig) En wat over de kwaliteit van deze receiver?

Bij voorbaat dank!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

JT

VETAK y0

Hij kost 2195 bij Stassen en als dat ding een demo model is, dat daar al 1,5 a 2 jaar staat te draaien (weet niet hoe oud de x200 serie is) dan vind ik het niet zo een bijzondere prijs. Maar als het geen demo model is dan is het wel een mooie deal ja.

[ Voor 22% gewijzigd door JT op 22-05-2003 17:50 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• delorean7

delorean7

Topicstarter
Ding is nog nooit gebruikt, zo is mij verzekerd.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Mooie deal lijkt me, let wel dat de Marantz sound je moet liggen. Matching met speakers is dan ook vrij belangrijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

delorean7 schreef op 22 mei 2003 @ 17:55:
Ding is nog nooit gebruikt, zo is mij verzekerd.
Ze hebben wel magazijnuitverkoop, dus dan zou de prijs wel wat lager kunnen zijn, maar Stassen verkoopt wel vaker iets onder de noemer 'nieuw' als het een demo-model is. Dus let er wel op, bv. geopende doos, stof, etc. :)

• delorean7

delorean7

Topicstarter
Ik geloof niet dat vele onder jullie de Mirage speakers kennen? De Omni 260's beginnen inmiddels links en rechts wel op te duiken heb ik de indruk, maar die frx 7's zijn echt mooier in mijn oren. (en in die van vele met mij).

Ik vind dat opvallend voor een merk dat bij de top 3 van de US/Canada behoort!

Kan iemand wat opmerkingen maken over de Marantz-Mirage combinatie? (of de andere optie NAD-Mirage) De Omni 260's waren nog niet echt lekker ingespeeld, maar klonken al zeer mooi.

Ik ga morgen ook nog even ergens anders naar de definitieve combi FRx-7/SR8200 luisteren.
Pagina: 1