[BUG] Pushmessages: Reply weg

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
• Je tikt een reply in.
Een mod stuurt een PM
• Je klikt op 'bekijk bericht'
• Je ziet de PM
• Je klikt op akkoord
• Je wordt geredirect naar de forum-index
Weg reply

De bug lijkt me duidelijk? :)

Daarbij komt een klein TPL foutje: Als je een PM ontvangt zie je de ingevoerde subject niet. Dit is pas zichtbaar nadat er op akkoord is geklikt en naar myreact wordt gegaan.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Dat is een bug in IE, waar volgens mij niet zo heel veel aan te doen was in React. Andere browsers zetten berichten meestal in de cache, maar IE vergeet het vaak. Wat bij mij soms wel helpt is het (CTRL) F5'en als ik terug ben gegaan en de reply is weg.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MaRc0 schreef op 22 mei 2003 @ 18:11:
Dat is een bug in IE, waar volgens mij niet zo heel veel aan te doen was in React. Andere browsers zetten berichten meestal in de cache, maar IE vergeet het vaak. Wat bij mij soms wel helpt is het (CTRL) F5'en als ik terug ben gegaan en de reply is weg.
Ik krijg dan een Pushmessage of m'n oude bericht (van die keer daarvoor dat ik 'bekijk bericht' inramde.)

Misschien is dit geen probleem als de browser deze cache-feature wel juist kan doen, maar ik ben van mening dat in dit geval het weldegelijk een bug van React is. Als je op bekijk bericht klikt hoor je je eigen bericht te kunnen zien wat niet van de browser cache komt, maar van React. De browser cache staat hier dus volkomen los van...

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 22-05-2003 18:41 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

ACM en ik hebben er al iets op gevonden. Zie 1.9.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.