Toon posts:

leesbaar 5.6inch TFT maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ff mijn probleem schetsen.

Ik ben dus bezig aan een PROJECT om een GPS muis in de auto te bouwen , dit ofwel aangesluiten op de laptop ofwel via EPIA bordje.

intussen heb ik een gpsmuis gekocht , en uitgetest met de laptop en route 66.WERKT PRIMA.Ook heb ik een 5.6 inch TFT gekocht (ebay) dat wordt aangestuurd door de TVout.(5.6 inch wordt in dashboard auto gemonteerd)

NU het probleem. De leesbaarheid is echter zo erg dat het bijna niet te gebruiken is.Wat ik zelf al ff geprobeerd heb is om met vergrootglas software een deel van het venster te vergroten. Nu wordt het wel leesbaar.maar dan moet ik telkens met die vergroter volgen waar ik aan het rijden ben.

heeft iemand hier ervaringen mee ? om dit te omzeilen.

LAPTOP en TVOUT staan al op 640*480.

kunde nie ergens forceren dat u scherm groter is dan wat er op het echte scherm kan ? zodat je moet scrollen?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
De muis-software van Trust had zo'n optie onder 1 van de toetsen zitten.
Misschien dat er wel meer van dat soort software bestaat. :)

Ook de 'disability'-opties van windows zoals 'Grote Letters' kunnen misschien wat duidelijkheid geven. Het probleem zal hem toch in het schermpje zitten vrees ik.

[ Voor 40% gewijzigd door -=bas=- op 22-05-2003 16:56 ]

Senile! Senile Oekaki

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 21:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

geen ervaring, maar helpt het om je windows font groter te zetten, of trekt Route66 zich daar niets van aan.

Heb je behalve tv-out(in dus) ook nog andere aansluitingen op je LCD?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Als je het met een vergrootlas kunt volgen zou je zo'n a4 vergrootding ervoor kunnen hangen, zo'n ding dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.alecs.tv/2003/alecstcc/media/110902.jpg

Ze verkopen die dingen bij www.alecs.tv maar misschien ook bij de opticien ofzo.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
mja die fonts da werkt wel , maar nie voor in de kaarten van route 66 zelf.

Verwijderd

Topicstarter
nee , TFT heeft enkel composit in .

misschien TFT openprutsen en kijken of ik die nie RGB kan aansturen ofzo
leuk_he schreef op 22 May 2003 @ 17:10:
geen ervaring, maar helpt het om je windows font groter te zetten, of trekt Route66 zich daar niets van aan.

Heb je behalve tv-out(in dus) ook nog andere aansluitingen op je LCD?
Pagina: 1