I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Als jij echt de platters van de schijf ziet heb je een *probleem*itsalex schreef op 22 May 2003 @ 16:49:
Kan het een bezwaar zijn dat ik door dat zilver ben gegaan naast mijn schroefgat van mijn 30 GB HD. Ik zie nu de platen zitten en de HD doet het gewoon?
Het zijn van die platte HDtjes van Maxtor.
Ik zag het als een schroefgat aan dus ik dacht ik ga er gewoon door maar ik vond het moeilijk gaan maar ik dacht als ik wat kracht zet doet die het gewoon.
Die zijn namelijk heel erg gevoelig voor vocht/stof/etc !
En RMA geeft je denk ik ook geen nieuwe, is jou fout...
Ik word ziek van die Maxtor schijven. Dit is al de 5e in een maand van 10 harde schijven die het niet doen. Ik doe deze schijf er gewoon tussen en we zien het wel. Ik heb de sticker van een andere Maxtor schijf gehaald zodat het lijkt dat er niets is gebeurd. De schijf start keurig op in Windows XP maar bij Scandisk op 14% loopt dat ding gewoon lekker vast.
Net een nieuwe 30 GB HD geinstalleerd maar deze begint ook al met problemen(Crasht gewoon wanneer die zin heeft). Gaat lekker zo met die schijven.
Bedankt voor de info. Ik zal proberen om daar niet meer in te boren.
Net een nieuwe 30 GB HD geinstalleerd maar deze begint ook al met problemen(Crasht gewoon wanneer die zin heeft). Gaat lekker zo met die schijven.
Bedankt voor de info. Ik zal proberen om daar niet meer in te boren.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
itsalex schreef op 22 mei 2003 @ 18:36:
Ik word ziek van die Maxtor schijven. Dit is al de 5e in een maand van 10 harde schijven die het niet doen. Ik doe deze schijf er gewoon tussen en we zien het wel. Ik heb de sticker van een andere Maxtor schijf gehaald zodat het lijkt dat er niets is gebeurd. De schijf start keurig op in Windows XP maar bij Scandisk op 14% loopt dat ding gewoon lekker vast.
Dus omdat jij iets fout doet zijn die schijven slecht ?
Beetje omgekeerde wereld.
Maar het is dus niet vreemd dat die schijf niet meer lekker werkt.. Die dingen moeten stofvrij zijn, en met een gat in de behuizing lukt dat niet echt meer!!
Ik zal deze verder maar sluiten om de te verwachten
Dit topic is gesloten.
![]()