Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe stille voeding met kast

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
ok, ik heb wel het 1 en ander gezocht, maar heb toch nog steeds mn twijfels over een nieuwe kast. Ik wil eigenlijk een mooie midi-tower (liefst zonder veel toeters en bellen) minimaal 3 5,25" gatuh erin en wat het belangrijkst is, hij moet stil zijn.

Nu gaat iedereen mij natuurlijk vertellen dat ik met mn neus zoek en waterkoeling moet nemen, maar het gaat mij voornamelijk om de fan in de voeding die bij de kast zit, die moet stil zijn, de andere fannetjes zijn al best stil.

Zelf zit ik te denken aan een Chieftec apollo (rond de 100 euro is wel ok). Ik heb mij laten vertellen dat hij door zn dubbele zijwanden aardig stil uit de bus komt.

Is dit de beterste (;)) kast, vooral gelet op geluid? Er is bijna geen enkele site waar geluid in dB wordt genoemd.

Verwijderd

zou haast zeggen, koop een stille kast en een losse stille voeding

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

tsja, als je echt een goeie (en stille) voeding wilt, zul je er waarschijnlijk toch ééntje los moeten kopen.
en verder kun je natuurlijk ook dempingsmateriaal nemen etc.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 12:38
eerdepeer schreef op 22 May 2003 @ 16:16:
Is dit de beterste (;)) kast, vooral gelet op geluid? Er is bijna geen enkele site waar geluid in dB wordt genoemd.
Kijk eens op www.silentpcreview.com

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Een kast maakt ook geen geluid, dat is afhankelijk van wat er in zit ;) Maar die Chieftecs zijn allemaal erg rammelproof en dus behoorlijk 'stil' naar verhouding. Misschien zijn er beteren, maar Chieftec is geen miskoop wat dat betreft. Voor stille voedingen kan je een stil model van Enermax proberen.
Bovenstaande ervaringen zijn trouwens vrij uitgebreid in de search terug te vinden, dus een slotje :)

Dit topic is gesloten.