Toon posts:

[windows 2000 server] dfs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

IK heb hier een probleem met Dfs. Ik heb een Root Dfs met Links er in. NU wil ik deze Repliceren. Als ik een New root Relica doe en dan de anders server kies krijg ik de melding This server already hosts a DFS root. Ik zou niet weten welke want als je kijkt via de dfs mmc zie je allen de DFS die ik heb aangemaakt. Ge google en naar Microsoft maar niets kunne vinden.
Servers op nieuw gestart.
Dfs verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Servers zelfs gereboot.

We kan mij helpen

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

eventid's?

Verwijderd

Topicstarter
Geen event id's dat is het gekke er aan

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Heeft die andere server (diegene waar je dus die replica op wilt hebben) mischien al eerder een DFS root gehost :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad tussen 2 servers. Op Technet staat een werkende oplossing. Ik weet alleen 123 niet meer waar, ik had het probleem al een hele tijd geleden opgelost.

-edit-
En ja, de 2e server heeft ooit eerder een DFS gehost, daar lag dan ook het probleem.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Soory voor de late reacktie was vrij. zwelgje die andere server heeft erder een DFS root gehost.
feeble ik kon niets vinden op technet als je nog eens diep zou willen na denken graag want ik word gek van dat ding.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 19:46:
Soory voor de late reacktie was vrij. zwelgje die andere server heeft erder een DFS root gehost.
feeble ik kon niets vinden op technet als je nog eens diep zou willen na denken graag want ik word gek van dat ding.
heb dit probleem ook eens gehad, ik moest met adsiedit even een aantal zaakjes aanpassen met het handje in AD... jij hebt hetzelfde probleem

staat wel in de KB van MS hoe je dat moet doen trouwens, of als we mutsje even lief aankijken mischien wil ie er wel een howto van maken

A wise man's life is based around fuck you

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
zwelgje schreef op 23 May 2003 @ 23:22:
of als we mutsje even lief aankijken mischien wil ie er wel een howto van maken
:D.
Pagina: 1