Toon posts:

medion compact flash geformateerd

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Howdy,

ik heb een medion compact flash geformateerd maar nu wil ik hem weer gaan gebruiken om foto's op te slaan op mijn medion camera maar als ik hem in mijn medion fotocamera stop dan werkt hij niet meer hij gaat alleen aan maar doet verder niks nu heb ik op een ander flash kaartje gekeken en zag dat er twee mappen op stonden deze heb ik gekopieerd en weer op die lege gezet maar het werkt nog niet.
iemand een idee??

Gr.Motormar (8>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik kom hier werkelijk niet wijs uit 8)7

Een poging om je verder te helpen: zoek eens op "compact flash formatteren". Hoogstwaarschijnlijk zul je tussen de searchresultaten meer dan genoeg essentiële informatie terugvinden om zélf je eigen probleem te verhelpen :)

Mocht je er desondanks niet uitkomen, open dan een goed en duidelijk topic in het probleem-gerelateerde subforum. En dat is dus eigenlijk Gadget Talk; hier was je ook achter gekomen wanneer je in de FAQ van dit subforum had gekeken. Probeer tenminste je probleem helder om te schrijven .. Deze startpost is namelijk werkelijk triest.

Lees ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door om een idee te hebben wat hier op Gathering of Tweakers van je wordt verwacht :)

/kansloos

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 22-05-2003 16:02 ]

Dit topic is gesloten.