Toon posts:

[Director] Gebruikvan scrollwheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beejte rare vraag, maar zou ik misshcien eventueel mijn scrollwheel kunnen gebruiken in programma's gemaakt met Director?

ik bedoel: je kunt van alles met je muis, maar in de hele help is er niets te vinden van onMouseScrollUp oid.

Toch raar, het lijkt me een hele simpele functie nml.

Weet iemand hoe ik dit moet doen?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 17:28

alienfruit

the alien you never expected

Volgens mij heb je daar een Xtra voor nodig.
Effe voor je opgezocht: http://www.mods.com.au/frameset.htm

Veel plezier ermee :)

[ Voor 50% gewijzigd door alienfruit op 22-05-2003 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je bent een Schat :P
mijn dank...

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 15:45:
Misschien een beejte rare vraag, maar zou ik misshcien eventueel mijn scrollwheel kunnen gebruiken in programma's gemaakt met Director?

ik bedoel: je kunt van alles met je muis, maar in de hele help is er niets te vinden van onMouseScrollUp oid.

Toch raar, het lijkt me een hele simpele functie nml.

Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Je hebt er inderdaad een Xtra voor nodig... ik had verwacht dat ze dat in MX wel in zouden bouwen, maar helaas hebben ze dat niet gedaan.

Ik ga over een paar weken C++ leren en dan kan ik als het goed is ook Xtra's maken en dan ga ik ook wel zo'n scrollwheel ding schrijven, want ik zou het zelf ook wel willen hebben.

Hou anders mijn website maar even in de gaten. (staat nu nog niks op, maar vanaf volgende week moet er een pagina op komen te staat)

[ Voor 11% gewijzigd door Barracuda_82 op 22-05-2003 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op de site die alienfruit beschreef stond al zo'n extra hoor

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 18:38:
Op de site die alienfruit beschreef stond al zo'n extra hoor
Ow sorry hoor

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:32

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Barracuda_82 schreef op 22 May 2003 @ 17:52:
Ik ga over een paar weken C++ leren en dan kan ik als het goed is ook Xtra's maken en dan ga ik ook wel zo'n scrollwheel ding schrijven
Ben jij zo goed dan? Ik denk dat een extra schrijven op zich al niet triviaal is, maar misschien lukt het jou wel om beiden samen te leren.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

Topicstarter
Volgende vraag :/

nu gebruik ik die extra en nu wil ik een projector creeren waar die extra bij in geimplementeerd wordt... hoe doe ik dit?

ik bedoel, in een projector doet je scrollwheel het nog steeds niet als je 'm export...alleen in director zelf nu...

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 09:03:
Volgende vraag :/

nu gebruik ik die extra en nu wil ik een projector creeren waar die extra bij in geimplementeerd wordt... hoe doe ik dit?

ik bedoel, in een projector doet je scrollwheel het nog steeds niet als je 'm export...alleen in director zelf nu...
Heb je de Xtra ook aangeklikt bij het maken van de projector? Je moet de bestanden in de lijst zetten die in de projector moeten komen en ook de losse xtra's.

Verwijderd

Topicstarter
Barracuda_82 schreef op 23 May 2003 @ 09:08:
[...]

Heb je de Xtra ook aangeklikt bij het maken van de projector? Je moet de bestanden in de lijst zetten die in de projector moeten komen en ook de losse xtra's.
mja had ik gedaan, maar o de 1 of andere manier gaf die nog een script error...
maar goed, ik heb 'm op mijn laptop ook ffkes geexporteerd en toen deed hij het wel...

misschien komt het omdat ik hier op mijn pc director 6.5 en 8.5 heb staan nu...

hij doet het nu iig gelukkig wel...
Pagina: 1