Ik heb sinds een paar dagen een heel vreemd probleem met mijn Windows 98 SE. Na een paar minuten liep ie steeds vast zonder ook maar enige reden. Vervolgens heb ik Windows opnieuw geinstalleerd omdat ik vond dat dat wel weer eens tijd werd. Gewoon Windows 98 SE er weer opgezet. Ik had verwacht dat hiermee de problemen voorbij zouden zijn, maar dat was dus niet zo. Windows liep na enige tijd gewoon weer vast.
Het vreemde is dat wanneer ik een virusscanner mijn harde schijven laat scannen er geen enkel geinfecteerd bestand wordt gevonden. Tijdens het scannen loopt de computer ook niet vast.
Het is trouwens ook niet echt vastlopen, opeens kun je gewoon niets meer beginnen omdat het net lijkt of ie extreem sloom gaat. Als ik m'n Winamp aan heb en hij loopt dus vast dan hoor je steeds hetzelfde, na een tijdje gaat ie dan even verder(nog geen seconde) en zo verder.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Het vreemde is dat wanneer ik een virusscanner mijn harde schijven laat scannen er geen enkel geinfecteerd bestand wordt gevonden. Tijdens het scannen loopt de computer ook niet vast.
Het is trouwens ook niet echt vastlopen, opeens kun je gewoon niets meer beginnen omdat het net lijkt of ie extreem sloom gaat. Als ik m'n Winamp aan heb en hij loopt dus vast dan hoor je steeds hetzelfde, na een tijdje gaat ie dan even verder(nog geen seconde) en zo verder.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.