Toon posts:

Ik wil weer GLIDE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vast wel iemand onder jullie die een voodoo2 gehad heeft op een redelijk snel systeem, zeg maar boven de 350mhz.
En dan een glide spel spelen in 800x600 op 15" en dat vondt ik toch zo mooi!!!, jemig als ik terug denk dat de 60fps of 70fps van toen zoveel sneller leken dan de 130fps van tegenwoordig (GF2)dan wil ik wel weer terug naar een voodoo2. Ik vindt dat GLIDE echt veel beter is (voor spellen) als openGL of Direct3D, wat vinden jullie??
Schrijf jullie mening op.
Mijn nieuwe 3Dkaart wordt toch de rampage, en ik zal alleen de GF3 halen als die echt veeeel sneller is. :7

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
Ik zit nu met een voodoo2 onder win2000, en daar ondersteunen de drivers alleen GLIDE, dus ik heb geen keuze.
Maargoed, ik wil best mijn V2 ruilen voor jou GF2, hoor. ;)

Verwijderd

glide zuigt en is verouderd

Verwijderd

Wanneer je een Voodoo kaart hebt is er niks mis met glide, echter met de V5 loop je tegen enkele beperkingen aan.
Glide heeft een update nodig naar 32bits. En dan is het weer een prima API voor V5 kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 november 2000 14:15 schreef Slashhead het volgende:
Wanneer je een Voodoo kaart hebt is er niks mis met glide, echter met de V5 loop je tegen enkele beperkingen aan.
Glide heeft een update nodig naar 32bits. En dan is het weer een prima API voor V5 kaarten.
Ik denk dat straks met de Rampage GLIDE wordt geupdated en als de rampage een lekker snel kaartje wordt dan kan GF3 het mooi vergeten 8-)

Verwijderd

Opzich is er reden genoeg voor 3dfx om weer met een nieuwe glide API uit te komen.

T-buffer, 32bits, HSR en geometry assist.
Wordt allemaal ondersteund in de laatste drivers van de V5.
Ik hoop dat ze dan ook een goede compiler maken die van Glide een goede openGL en directX kan maken.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik dacht dat de rampage niet langer glide zou ondersteunen?!

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Zou heel goed kunnen omdat 3dfx een halfjaar geleden al heeft verteld dat glide niet meer door ontwikkeld wordt.
Ze bepalen nu samen met nVidia de richtlijnen voor DirectX en beide bedrijven zitten ook in het openGL platform.

Verwijderd

Op vrijdag 24 november 2000 14:15 schreef Slashhead het volgende:
Zoals al aan wordt gestreept zal Glide NIET naar 32Bits worden gezet,
alhoewel dus Glide INTERN in de chip 22Bits is.. :)

Maar ja

over dat " alleen glide in Win2k "
Update je drivers van www.3dfxgamers.com
OpenGL en Direct3D zijn al LANG ondersteunt...:)

Mzzl ga me MX-je OCen tot ie brandt
( 195 / 210 Core/MEM )
Pagina: 1