Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

profile rename naar myreact?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Topicstarter
Doordat ik een keer misklikte en op "profile"klikte ipv bookmarks kwam ik op de myreact page.

die is verdomd handig. Ik had hem alleen nog nooit gezien aangezien vroeger onder profile niet zo interresante gebruikers data zat en ik deze dus negeerde. Wellicht kan de link "profile"ook beter myreact heten, zo heet de pagina namelijk ook.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Zat als opmerking dat dit is veranderd in de changelog van react naar versie 1.8 ;)

Verwijderd

Volges mij is dit al eens langs geweest
Profile veranderen in MyReact? *voor acm* :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je weet nu toch wat erachter zit ;) ?

Je hoeft er toch niet elke keer aan herrinert te worden dat je 'achter' die link bij Myreact komt of zie ik dat verkeerd?

MyReact zou logischer zijn, maar is niet noodzakelijk

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

leuk_he schreef op 22 May 2003 @ 14:54:
Doordat ik een keer misklikte en op "profile"klikte ipv bookmarks kwam ik op de myreact page.
Dan heb je trouwens wel enorm misgeklikt :D

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
opgelost :)

hoort in bug btw ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.