Toon posts:

trieste bezigheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het belang van het waarderen van reacties op een nieuwsbericht door alle tweakers op dit forum. Alleen heb ik steeds het gevoel dat ik iemand moet beoordelen (of word beoordeeld) op intelligentie of kennis van zaken...ipv een nuttige discussie aan te gaan.

Buiten de noodzaak om de interresante dingen vooraan te houden vind ik het een trieste bezigheid om punten te geven voor een reactie. Ik doe hier dan ook niet aan mee. Ik vind het vergelijkbaar met een parkeerwacht die ook wat macht krijgt binnen een samenleving en die macht vervolgens gebruikt om zn eigen ego te strelen.

Ik volg het nieuws op tweakers.net met grote belangstelling en plezier maar de cultuur die op tweakers.net heerst, van het status ontlenen aan het feit dat je meer kennis van zaken hebt of in veel gevallen denkt te hebben, irriteert mij op sommige dagen toch behoorlijk. Bovendien denk ik dat dit niet echt de manier is om mensen die potentieel tweaker kunnen warm te krijgen voor deelname aan de community. Of dat een van de doelstellingen is begin ik mij dan ook steeds vaker af te vragen

dit alles als persoonlijke uitlaatklep na het posten van een reactie die als overbodig werd gemod waar ik de totale redenatie niet van begrijp aangezien men te lui was om te zeggen dat ik fout zat of te melden dat er geen kennis over aanwezig was.

ik zal nadenken over een betere manier om berichten te kunnen beoordelen op waarde. Mocht dit met mijn bescheiden denkvermogen toch lukken dan zal ik dat als suggestie hier posten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ik denk dat het karma systeem in leven is gebracht om rotte appels er uit te halen.
Die heb je er altijd tussen zitten. Daarom is het systeem in leven gebracht. Ja en soms komt het wel eens voor dat er -1 overbodig word gegeven. Gebeurd kan ik ook niets aan doen. Maak ff een post aan bij schop een modje en die bekijken je beoordeling.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ten eerste ben je niet verplicht om te modereren, ten tweede kun je je frustraties t.a.v. beoordelingen van je eigen reacties beter kwijt in het daarvoor bestemde forum; TMF. Daar kun je ook al je ideeën kwijt t.a.v. het modereersysteem. Ik verhuis dit topic derhalve over een minuutje of vijf daar naartoe :) .

Die vijf werden er wat meer :P .

[ Voor 6% gewijzigd door Cookie op 22-05-2003 15:31 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

mrt325i, zoals het systeem nu is kan iedereen modereren (er zijn dus geen vaste 'parkeerwachten'), hetgeen inhoud dat degene die te stom is om 2 letters achter elkaar te typen, ook mag modereren. Dit kan wel eens slechte moderaties tot gevolg hebben, maar als je dat hiet op TMF aankaart dan zullen de reguliere TMF bewoners met plezier een mismoderatie corrigeren.

Als je het nu over je post m.b.t. geheugen op GoT hebt (dus niet op Tnet - FrontPage), dan zit je hier verkeerd en kan je beter deze faq ff doornemen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

botoo schreef op 22 mei 2003 @ 16:06:
Als je het nu over je post m.b.t. geheugen op GoT hebt (dus niet op Tnet - FrontPage), dan zit je hier verkeerd en kan je beter deze faq ff doornemen.
Ik denk eerder dat het hier over gaat:
Microsoft stuurt specs voor Longhorn-compliant LCD's rond
Gepost door mrt325i donderdag 22 mei 2003 - 02:52 Score: 0 (Overbodig)
loopt nu de verhouding mac -pc qua dpi verhouding nog verder uit elkaar?

mac gebruikt 72 en windows 96 dpi of andersom? (meen ik mij te herinneren) daarom zijn lettertypen en plaatjes anders van verhouding ten opzichte van elkaar tussen mac en pc ....
dat wordt lekker websites maken dan...

kan iemand mij even helpen hoe deze grappen ook alweer in elkaar steken en wat die 120 dpi in dit kader nu betekent?

edit:
ik snap t al.... niemand heeft over dit feit ooit iets gelezen of is te beroerd om de fout in mijn probleemstelling aan te geven ...dus overbodig... apart

[Reactie gewijzigd door mrt325i]

Beoordelingen: +1, +1: Ondergewaardeerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, -1: Off-topic, -0.80: Overbodig, Totaal: 0.2 / 6x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Hij behoort niet in die draad, hij is compleet offtopic.
Daarnaast ben ik geneigd om hem, vanwege zijn edit, een Troll te schenken erbij... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Alex op 22-05-2003 16:47 . Reden: grammatica :| ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Of -1 (onduidelijk) voor het punt wat ie nou wil maken met dit draadje :?
Pagina: 1