Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
En dan nog een lensje schoonmaken is lang niet zo erg als de wieltjes
en die keyboard hoezen kan je bij vrijwel elke grote pc zaak halen
Voor je keyboard is misschien zo'n rubberen oprolbaar exemplaar wel iets.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Meneer 1000 has spoken......
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Lijkt me handiger dat je je huis dan eens opruimtCubix schreef op 22 May 2003 @ 15:16:
Nu dat ik een optische muis heb ben ik altijd bezig met het schoonmaken van de 4 voetjes. Echt handig!
En voor Cherry G83 keyboarden heb je passende Cherry hoezen te koop, exact voor wat jij wilt.
kijk daar maar eens naar, misschien voldoet het aan je eisen.
Verwijderd
Nadeel is misschien de ontbrekende rechtermuisknop, maar die heb je in die applicatie misschien niet nodig.
Verwijderd
Wat de muis betreft zou ik voor een optische gaan of voor een trackball. Want ik neem aan dat het vuil van de ondergrond komt. Dan is een trackball misschien het handigst.
Verwijderd
Verwijderd
Als het gewoon zeer stoffig is optisch. De lens maakt geen contact met de ondergrond. Mocht je lens toch vettig worden, koop bij de drogist een flesje gedenatureerde alcohol van 96% (jaja, hij staat voor m'n neus
Verder kun je natuurlijk ook nog een oprolbaartoetsenbord kopen

Kan volgens mij weinig vuil inkomen...
Die toetsenbord hoezen hadden ze vroeger bij ons in de bieb, tegenwoordig zie ik ze steeds minder... Wellicht kun je zelf iets proberen met plastic-folie.
Verwijderd
de tablet kan je in plastic verpakken en de muis werkt met een magnetisch veld, dus daar maakt het helemaaaaaal niet uit of er een klodder bier tussen komt
[ Voor 9% gewijzigd door Bzzje op 22-05-2003 21:41 ]
Negeren is vooruitzien