Toon posts:

W2K TS + Citrix print opdrachten uit que niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Volgende probleem:

Ik werk voor een bedrijf met 2 locaties. Die hebben verbinding met elkaar d.m.v. een Digistream verbinding. Op hoofd locatie staat een Terminal Server met Citrix. Deze terminal server werkt in principe voor elke client. ze hebben de dos client van Citrix die verbinding maakt vanuit alle 2 de locaties naar de terminal server. ook doet de terminal server de print que. Nu is het volgende geval. De locatie waar de terminal server draait kunnen ze printern en op de andere locatie niet. Elke keer als er een print opdracht wordt gegeven dan komt ie netjes in que en en vervolgens gaat hij niet verder.

Ik heb de spooler gereset en ik heb de ps gereset met printer en het werkt nog niet.

Iemand enig idee ???

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 21:13
kun je vanaf de printserver de printer pingen? zo nee, check je default gateway en routetabel.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
kan de printer wel pingen vanf de server
krijg ook netjes antwoord

Verwijderd

Kun je een test pagina uitdraaien op de remote printer?

Maak desnoods een nieuwe netwerkpoort aan met hetzelfde ip adres
en probeer het dan nog een keer.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Heren bedankt voor de reacties maar het probleem is inmiddels opgelost. Er stond een terminal server sessie niet open.die wel open moest staan anders werden de opdrachten neit gespooled op lokatie 2.
Pagina: 1