• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-02 11:31

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een nieuwe telefoon. Ik neem hem met abbonement. Nu zoek ik dus een telefoon waarmee ik kan bellen (duhh) maar ik wil ook dat hij Outlook compatible is. dus dat ik mijn agenda erop kan zetten. en dat ik als ik mijn telefoon pak (dus zonder dat ik in een menu moet zitten kloten en naar "agenda" toe moet gaan) dat ik dan gelijk mijn taken voor vandaag zie. Ook mag er zeker een digitale camera op voor MMS. Ik wil geen palm top of zo een mini Pc. Het moet dus wel een beetje telefoon zijn. Ik kan er helaas nog geen 1 vinden. Heeft iemand enig idee welke telefoon deze optie heeft?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
FF googlen levert vaak al wel resultaat op, maar ik kan je uit eigen ervaring melden dat de Nokia 7650 een heel fijn toestel is om mee te werken...

Edit:
Sowieso is Nokia een degelijk merk telefoon, ik gebruik ze al 6 of 7 jaar inmiddels.
De nieuwere Multimedia toestellen als de 3650 zullen wellicht ook prima functioneren, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Ik heb nu zelf een 7650, en hij bevalt mij erg goed. Hij lijkt vrij lomp, maar het valt allemaal erg mee (OK, hij is stukken groter als de 6510 die ik ervoor had).

[ Voor 57% gewijzigd door Brede P op 22-05-2003 14:15 ]

• timstegeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 10:46
Mijn siemens me45 ondersteunt het al. Ik neem aan dat de opvolgers van de me45 dat ook doen.

Verwijderd

Tja... De SPV zou ik dan zeggen. Hoe compatible wil je het hebben? Hij is met software van Microsoft. Afspraken voor die dag staan al op het basisscherm en je contacten in Outlook zijn meteen je contacten op de SPV.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-02 11:31

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Ja afspraken op mijn basis scherm heb ik echt nodig. DIe nokia 7650 lijkt mij ook erg goed. Nokia is een goed merk. dus ik kijk hem even na.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:35
Mijn C45 doet het zelfs met datakabeltje :-)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DukeN schreef op 22 mei 2003 @ 14:18:
Ja afspraken op mijn basis scherm heb ik echt nodig. DIe nokia 7650 lijkt mij ook erg goed. Nokia is een goed merk. dus ik kijk hem even na.
Daar valt natuurlijk over te discussiëren... Maar ontopic, ik heb zelf een 7650, en op zich bevalt die wel. Is een beetje een afweging die je maakt, het was bij mij meer een 'bij gebrek aan beter'-keuze.

BTW: ik denk dat van alle beschikbare mobieltjes de SPV van Orange toch echt het best werkt met Outlook. Die SPV draait een Microsoft OS, bovendien is-ie kleiner dan een 7650.

Verwijderd

Ga voor een Sony Ericsson T68i. Kan je via IRDA (moet je wel module kopen voor je pc) je contacten, agenda, etc beheren.

En de T68i is nog goedkoop ook ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 15:44:
Ga voor een Sony Ericsson T68i. Kan je via IRDA (moet je wel module kopen voor je pc) je contacten, agenda, etc beheren.

En de T68i is nog goedkoop ook ;)
offtopic:
groeten hoeft niet onder een post :)

edit:
oeps..... quote ipv edit |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 15:45 ]

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01
de siemens s55 kan ook met outlook omgaan (zelf niet getest, maar staat in de handlijding).
Er zit ook nog een camera bij.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 20:16

ST10©DE

Dus.............

Leuke optie's zijn m.i. de SE T68i, de Siemens S55 en de Nokia 8910(i). Het mooie is dat deze bluetooth hebben. Koop een bluetooth module voor je computer en je kan super makkelijk synchroniseren met Outlook. De SE P800 en de T610 hebben dit overigens ook en zijn ook zeker het overwegen waard.

Zelf doe ik het met een Nokia 8910, erg fijn ding.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Pagina: 1