• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:14

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Heeft iemand de instellingen die ik moet invoeren bij Connections op Pocket PC 2002 op mijn Ipaq voor T-Mobile GPRS ?

Dat programma heb ik al gedownload vanaf site van t-moile alleen die werkt niet.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Hoi,

Heb je wel GPRS 'Actief' of 'Intensief' laten activeren door t-Mobile? Anders werkt het inderdaad niet. Laat de helpdesk van T-Mobile duidelijk weten dat je GPRS wil gebruiken om te kunnen internetten met je iPaq of notebook, anders snappen ze het niet. GPRS om te kunnen wappen werkt nl. altijd wel, maar dat is iets anders, en dat halen ze daar nogal vaak door elkaar.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:40
Ja inderdaad daar snappen ze echte helemaal niks van.... ik heb 10 keer gevraagd waarom ik via wap of GPRS niet pop mail kan ontvangen of versturen met mijn t68i (ingebouwd pop mail "prog"), Ben er dus later via fora achter gekomen dat het probleem zit in het verschil van WAP browser data en "echt data verkeer". Hiervoor heb je inderdaad een van de 2 dure GPRS abbo's nodig zoals DayDate al zegt

Strava

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:14

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Inmiddels, na uren lang bellen wist iemand van de Zakelijke Helpdesk van T-Mobile (0800-7112) mij eindelijk te helpen met de instellingen.

GPRS Actief had ik al aangevraagd, dus dat was het niet.

Dat programmaatje werkte volgens die man niet optimaal, en kon beter handmatig de instellingen erin zetten, waarmee hij me geholpen heeft...

Probleem dus opgelost, en als meer mensen last hebben, kunnen ze het dus nu ook evt. aan mij vragen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200