• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 17:38
oke ik heb via mijn stage een ipaq 3970 gehad :) ik helemaal blij,
maar wat ga ik ermee doen, na wat proberen en spelen dermee, raakt het toch enigsinds saai (voor dat wat ik doe/deed inmiddels).

* Lees je e-mail erop! (ja oke maar dat doe ik dan thuis wel..)
* Houd je agenda erop bij (mijn agenda is 99% leeg en de rest zit in mijn koppie)

ook het typen/schrijven op een pda vind ik eigenlijk best irritant, ik had ooit een trail versie van een progje, waarmee heel je scherm een toetsenbordje werd, zodat je met je vingers op het scherm kon typen. maar dat kon je ook 10 keer runnen ofzo :s

dus nu mijn vraag wat zijn nou de leuke dingen die jullie met je pda met wince doen?
Het installeren van linux zie ik nog niet helemaal zitten, omdat ik op de gewone pc wel eens met linux gewerkt heb, maar voor de dingen die ik op de pc doe ik doodleuk de voordelen er niet echt van zie.

Ik vraag dus niet naar software (eventueel links bij je uitleg naar freeware en shareware enzo mag natuurlijk wel) maar ik wil graag weten waar jullie nou zoal je pda voor gebruiken, en dan het liefst met uitleg, dus niet van ja ik game erop.
zet er dan even bij welk spel je dan zo leuk vind op die pda etc etc.

hieronder nog wat links naar software voor de pda (het aanbod is wel zo groot dat het niet meer te overzien is voor mij)

ipaq soft
free pocket pc ware
pocket pc 4 all
pda archives
pilotzone

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-02 10:58

TwoR

Gekleurde stippen

Tja als je echt niet weet wat je ermee moet mag je hem wel opsturen.

MAar goed je kan hem natuurlijk ook gaan gebruiken als route planner of iets dergelijks.

• Jackbq
nog even een vraagje erbij, ik heb er ook een bluetooth bij, is het mogelijk om via bluetooth een divx te bekijken die op mijn pc staat?

als het niet direct mogelijk is, is het dan mogelijk om bv een webserver op je pc op te zetten met daar een livestream van de divx o.i.d.?

en ditzelfde geld voor mp3's kan ik op mijn pda mp3's afspelen die eigenlijk op mijn pc staan?

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Koop een toetsenbordje en een cd wifi kaartje en je kan meteen veel meer! Je kan 100.000 spelletjes downloaden, mp3's luisteren, films kijken, bellen (dure optie) en natuurlijk opscheppen tegenover je studiegenoten :D

Verwijderd

911GT2 schreef op 22 May 2003 @ 15:25:
Koop een toetsenbordje en een cd wifi kaartje en je kan meteen veel meer! Je kan 100.000 spelletjes downloaden, mp3's luisteren, films kijken, bellen (dure optie) en natuurlijk opscheppen tegenover je studiegenoten :D
Jah dat kan ook met bluetooth toch? :)

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Moet je wel een netwerk hebben dat dat ondersteund, en niet te ver weg gaan zitten....

Verwijderd

Een ipaq is helemaal niet handig als je er niks mee doet waar ze eigenlijk voor zijn denk ik. Me pa heeft ook zo'n ding maar die gebruikt hem voor adressen, agenda en e-mail onderweg icm mobiele telefoon. Je kan er wel een beetje films op gaan kijken enz, maar dat heb je denk ik snel gehad.

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

Je kunt er ook heel goed een boek op lezen. Ebook dus welteverstaan :P :9

BTW je hebt hem toch nog steeds (dan heb je hem niet gehad) je hebt hem gekregen :P :9

[ Voor 39% gewijzigd door Bajoran op 22-05-2003 16:02 ]

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Doomen! Je kan doomen op dit dingetje!!! gewoon een veredelde gameboy van maken yihhaaaaaa

Verwijderd

je kunt er ook op kwijlen....is toch een mooi ding ....

• Jackbq
ja ik heb hem natuurlijk nog :) ik kwam op deze site, over met je ipaq netwerkschijven van je pc browsen wat het dus mogelijk maakt mp3 divx etc streaming te kijken etc met bluetooth....

misschien dat er hier mensen zijn die willen kijken of ze het voor elkaar krijgen, ik dus niet.
op het moment dat ik in de bluetooth manager mijn pc kies, en vervolgens bij actions kies voor connect to network access gaat mijn bluetooth lampje van de pc wel branden en de pda geeft dit weer:

Connecting to host
Status: User Authenticated

maar dit laatste schermpje gaat niet weg wat volgens die site wel hoort...?

kan iemand dit proberen en kijken of het bij hem/haar wel lukt? ik heb overigens een belkin bluetooth adapter maar denk dat dit er niet echt tot doet...

overigens activesync over bluetooth lukt ook nog niet :s moet ik nog instellen geloof ik :)

volgens mij heb ik dus geen toegang :(

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zet er eens een paar honderd adressen in, erg handig voor als je iemand zoekt.

Zelf vind ik een woordenboeken erg handig, even snel een vertaling opzoeken gaat dan veel sneller als door zo'n boek bladeren, plus je kunt met gemak 12 woordenboeken in je zak steken en altijd bij je dragen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Je hebt em waarschijnlijk gekregen en niet gehad, anders had je em nu niet meer.

Wat voor mij als eerste op elk device moet is natuurlijk IRC :)
Pagina: 1