Aiptec t-8000U tablet? *

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik kan via via een tekentablet kopen. Het betreft een Aiptec T-8000U. Ik heb gezocht op internet en kan niet achterhalen welke dit is. Ik kan wel iets vniden over de t4000 en 6000, maar de 8000 serie is niet te achterhalen. Via search heb ik wel het een en ander gevonden dat het een aldi ding is(medion + lifetec) maar kan niets vinden over Aiptec.

Iemand enig idee of dit fake is of dat hij echt bestaat. Kan er geen specs over vinden dus als je meer weet.... GRAAG!!!!

• MauriX
Echt niemand? Ik kan dit ook wel gaan posten bij G&W, maar dan wordt hij tohc weer verplaatst.

• MauriX
Niemand die deze bekend voor komt? Ik vertrouw het zaakje namelijk niet helemaal.....

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

heb je ook gezocht op AIPTEK?
Google zoekt voor aiptek 8000 review

Het is dus waarschijnlijk de hyperpen 8000.

Edit: Deze kan je inderdaad goedkoop (voor een tekentablet dan) kopen.
Die afwijkende code t-8000u is waarschijnlijk de artikel-ID van de fabrikant.

[ Voor 33% gewijzigd door Mammoth op 26-05-2003 00:48 ]

There could be only one, too bad it wasn't me

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
volgens mij bestaat ie wel..aiptek zijn aardige dingen, geen wacom's maar wel een veel betere prijs prestatie verhouding. de 12000 versie kun je al voor 85 euro online kopen, even ter indicatie.

specs

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 22:32

McFizban

Hackito ergo sum.

Ik heb zo'n tekentablet. Hij doet wat het beloofd. Het enige nadeel is dat er geen metaal in de buurt mag zij. Dus ook niet aan de onderkant en dat is bij mijn buro een probleem: het is een houten bovenblad van +/- 1,5 cm dik waar aan de onderkant metalen strips op zitten.
Deze strips storen behoorlijk op de goede werking van de tablet.
Als dit geen probleem is bij jou (of als je hem op schoot neemt) dan kun je hem met een gerust hart kopen.
Oh ja, in de stylus zit een batterijtje (AAAA = maatje kleiner dan mini penlite) deze kunnen wel eens lastig zijn om te vinden. De betere elektroboer heeft ze wel en ook in de Mediamarkt kun je ze kopen.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

• MauriX
Vet! Bedankt guys! Dit had ik ff nodig. De pen is wireless?

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 22:32

McFizban

Hackito ergo sum.

Yup, de pen is wireless (anders hadden ze geen batterijtje nodig gehad ;) )

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Pagina: 1