Dit probleem heb ik dus al een zeer lange tijd. En nu mijn pa een nieuwe pc heeft ook met windows er op viel het me gewoon op dat hij in 10 seconde of minder op gestart is.
Terwijl ik er meer dan 1 minuut overdoet.
Dus ik dacht misschien helpt dat boot-visual. Niet dus.. misschien dat hij iets sneller is geworden maar toch blijft het zo lang.

Voor de rest heb ik hier de search gebruikt en heb verschillende dingen geprobeerd (zoals verschillende setup gedaan met mijn dvd-speler en lite-on) Maar het mocht niet baten.
Mijn Pc:
CPU: AMD XP 2200+
Mobo: Soyo KT400
Mem: OCZ 512MB PC3500
Vid: Point of View 9700 pro (8x AGP)
HD: 2 x 80 GB IBM 120GXP (of 180 GXP)
sound: Terratec sixpack 5.1+
netwerk: onboard
brander: liteon
dvd: hitachi G7000 (ofzo
)
en dan de setup
IDE1: Hitachi als master
IDE2: liteon als slave
UIDE1: IBM als master
UIDE2: IBM als master
deze staan in raid 0
Dan zou je zeggen dat het aan mijn raid ligt. Maar niet dus want ik ken mensen met dezelfde raid controller die er dus geen problemen mee hebben
(ook hier op got lees je het overal)
Ook nog zoiets raars. Ik heb ooit van uit windows 2000 geupgrade naar windows XP. Toen bootte hij veel sneller (dus wat mijn pa nu ook heeft). Toen heb ik er totaal geen waarde aangedacht.
Zijn er mensen die toch weten wat er aan de hand is en hoe je dit kunt oplossen? of ligt het echt aan windows XP....
Terwijl ik er meer dan 1 minuut overdoet.
Dus ik dacht misschien helpt dat boot-visual. Niet dus.. misschien dat hij iets sneller is geworden maar toch blijft het zo lang.
Voor de rest heb ik hier de search gebruikt en heb verschillende dingen geprobeerd (zoals verschillende setup gedaan met mijn dvd-speler en lite-on) Maar het mocht niet baten.
Mijn Pc:
CPU: AMD XP 2200+
Mobo: Soyo KT400
Mem: OCZ 512MB PC3500
Vid: Point of View 9700 pro (8x AGP)
HD: 2 x 80 GB IBM 120GXP (of 180 GXP)
sound: Terratec sixpack 5.1+
netwerk: onboard
brander: liteon
dvd: hitachi G7000 (ofzo
en dan de setup
IDE1: Hitachi als master
IDE2: liteon als slave
UIDE1: IBM als master
UIDE2: IBM als master
deze staan in raid 0
Dan zou je zeggen dat het aan mijn raid ligt. Maar niet dus want ik ken mensen met dezelfde raid controller die er dus geen problemen mee hebben
Ook nog zoiets raars. Ik heb ooit van uit windows 2000 geupgrade naar windows XP. Toen bootte hij veel sneller (dus wat mijn pa nu ook heeft). Toen heb ik er totaal geen waarde aangedacht.
Zijn er mensen die toch weten wat er aan de hand is en hoe je dit kunt oplossen? of ligt het echt aan windows XP....