Toon posts:

laptop gaat niet aan lampjes branden

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop (Toshiba Satelite Pro 4600).
Die niet meer aan gaat als ik hem aan zet dan branden de lampje's gewoon maar gebeurt er niets.
Weet iemand wat dit kan zijn??

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Wanneer je lampjes gewoon aangaan, draai je dan op netstroom of op de accu?

Profile

Verwijderd

Hoor je de harde schijf lopen? Werkt het beeldscherm?

Ik heb thuis ook een laptop liggen in reparatie!(hij was afgeschreven door de winkel, dus die gozer het een hele nieuwe gekocht. Waarom? omdat ze zeiden dat het beeldscherm 4000 gulden zou kosten! Stelletje gekken)

Maar wat is nou daar bij het probleem, de koeling zit niet goed op de processor!
die moet er egt muusvast op zitten anders werkt hij niet.

Dus dat word open schroeven, zorg er wel oor dat je precies onthoudt waar alles zit, want een laptop is wat anders dan een pct’je!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 21:17

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Heb hetzelfde gehad met mijn Sattelite 2140CDS, bleek het moederbord aan vervanging toe te zijn...:( Maar een nieuwe gekocht...

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

Hang er eens een externe monitor aan. Heb het ooit meegemaakt dat ie alleen op externe display beeld gaf. Goed zetten in windows was toen de oplossing, met externe monitor aangesloten natuurlijk.

Verwijderd

lameeuw schreef op 22 May 2003 @ 13:05:
Heb hetzelfde gehad met mijn Sattelite 2140CDS, bleek het moederbord aan vervanging toe te zijn...:( Maar een nieuwe gekocht...
4600 is volgens mij een best recent model. Maar dat wil natuurlijk ook niet zo heel veel zeggen. Het is hoogstens niet erg waarschijnlijk dat dit het is.

Wat meer info zou wel makkelijk zijn:

Hoor je de harde schijf bijv.? Gaat er een koeler aan? (Als die normaal aan hoort te gaan dus....)

Heb je hem toevallig laatst met een externe monitor gebruikt? Je kunt met de functietoets (i.c.m. met F3 of F4 ofzo....) schakelen tussen het LCD, externe monitor of beide tegelijk.

Verwijderd

kijk even al je conncetoren na haal eventueleel je mobo er uit en daarna alles er weer terug in zetten en kijken of het dan weer werkt
oftewel je hele laptop uitelkaar schroeven en daarna alles weer terug douwe
dat had ik hier trouwens op de zaak ook met een 4600 heb er toen een monteur bij laten komen en die heeft het moederboord vervangen en het "kapotte" moederboord in een andere laptop ge prakt en die werkte ook toen wisten we met zn tweeen ook niet meer wat er aan de hand was :?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 13:18 ]

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Grappig,

Op mijn werk zijn 2 dezelfde laptops ook in dezelfde tijd met dezelfde klachten stuk gegaan.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

hoor je je HD en CD drive wel opspinnen :?
wordt je BIOS nog gepost op het scherm :?

zo niet:

ik heb deze klacht twee maal gehad met mijn compaq laptop ( [rml][ Compaq Presario Laptop]opeens geen beeld meer.[/rml] )

eerste keer is mijn proc. vervangen en de tweede maal mijn mobo+proc+koelintiching. Alles binnen de grantie anders was het natuurlijk te te betalen, sindsdien geen problemen meer.

Ik vrees dus dat je mobo en of proc. stuk is.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Pagina: 1