Toon posts:

[Win2k] Local admins in administrator group op server?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou de titel meld het al.
Hoe kan het zijn dat als ik een global user in een locale admin groep zet deze op de serevr in de locale admin group verschijnt????
Win 2k server en win 2k Werkstations.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast, even het OS in de titel vermeld. Gaarne de volgende keer meteen even het OS in de title vermelden wanneer je een topic opent in Windows Operated Systems.

Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

hmm lees je eigen text nog eens rustig door en dan klopt het volgens mij helemaal wat jij doet...
stap global user in local admin group
stap global user verschijnt in local admin group

noem mij maar dom maar meestal als je een gebruiker toevoegt aan een group verschijnt hij inderdaad ook in die group.

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry voor de titel.
De global-user die local admin moet zijn op een werkstation(wat ook zo is) verschijnt ook op de server in de localadmin group... dat klopt toch niet?

Verwijderd

nee dat klopt niet. aangezien deze 2 dingen totaal niks met elkaar te maken hebben, zal je wel iets verkeerds doen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja de vraag is wat? dat er iets verkeerd gaat dat snap ik ook wel.
Gewoon via systeembeheer gebruikers en groepen gebruikers toevoegenetc

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
voeg je toe op client dus en niet op de server? weet wel als ac gebruik hij local administrators aanpast aan de ac voor de login procedure

Verwijderd

Nou ik vind je tekst nogal onduidelijk snap er niet echt veel van.
Pagina: 1