Toon posts:

Wallpaper ruil

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal Wallpapers van o.a. "Enter The Matrix", "Grand Theft Auto Vice City" en meer.
Is het ook mogelijk om op de een of andere manier de wallpapers om de beurt te laten zien. Dus dat de wallpaper elke keer anders is wanneer ik Windows XP Pro Start.

Ik heb http://www.google.com al geprobeerd, maar daar krijg ik geen mooie resultaten, en op de GOT-site is hier ook nog niet ene topic opver geopent?

Wie helpt mij ?

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 14:52

Mike78

Always

Dit programma zou het moeten doen.
http://download.com.com/3000-2339-5742176.html?tag=lst-0-1

En er staan nog meer van dat soort programma'tjes op die site en waarschijnlijk ook wel op tucows.

[ Voor 35% gewijzigd door Mike78 op 22-05-2003 11:40 ]

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

Topicstarter
Dom van mij, ik had bij google nog niet geprobeerd "wallpaper change" maar "wallpaper veranderen" en dergelijk, dus engels doet de trick... En Downloads.com natuurlijk ook...

Editje : Ow ok, dan kijk ik wel even rond op die site + Tucows

Bedankt Mike78

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 11:42 ]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

meest bekende is webshots

Verwijderd

Topicstarter
SYQ, ja maar daar download je al een hele boel wallpapers mee toch ? En dat is wat overdreven

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Powertoys voor Windows XP heeft dit ook en is gratis te downloaden van Microsoft. Kun je instellen als je de properties van je desktop opvraagt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 11:43:
SYQ, ja maar daar download je al een hele boel wallpapers mee toch ? En dat is wat overdreven
je kan die wallpapers verwijderen. tis maar 5 wallpapers ofzo.

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Het is tegenwoordig zelfs een aparte download bij Microsoft, hier kun je 'em vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Lorn op 22-05-2003 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja al die programmas kan ik goed gebruiken, maar ik heb nu bijvoorbeeld een icoontje met daaronder de beroemde tekst "Deze Computer"

Maar dit staat IN eeen zwart hokje, ik wil het gewoon op transparant hebben, dan kan toch met Windows XP ?

Verwijderd

Topicstarter
Of snappen jullie de vraag niet ?

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Volgens mij is het zelfs standaard onder WXP dat het transparant is... even zoeken in de helpfunctie of de settings afstruinen van de desktop properties. Keertje F5 doen wil ook wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Lorn, het is idd standaard, maar ik ka de properties enzo niet vinden waar het zit, vandaar mijn vraag.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... het is nu wel duidelijk denk ik. Volgende keer even beter zoeken :)

En wat betreft die transparantie van je iconen, dat zit standaard in XP, even uitproberen zou ik zeggen.

Aangezien je specifiek om een programma vraagt hoort dit topic eigenlijk in Software Algemeen. Maar voor de volgende keer: gaarne even het OS vermelden in de titel als je een topic opent in Windows Operated Systems.

Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.