Heren (en dames
)
Ik heb hier 3 windows 2k bakken staan. Ik heb bij één pc de netwerk partities. Soms komt het voor dat de pc waar die netwerkpartities heen leiden niet aan staat.
Dan krijg ik nadat ik ingelogd ben een schermpie:
Ik kan bij dat venster enkele dingen aanvinken, 'Do not try to restore the connection in the future' (Als ik dat aanvink is bij de volgende reboot die hele netwerkpartitie weg) of 'Do not display futher error messages' (Dat kan ik wel doen maar dan heb ik nog altijd de eerste error. en bij de volgende boot krijg ik dit weer) maar dat heeft allemaal geen nut.
Heeft iemand een idee?
Ik heb hier 3 windows 2k bakken staan. Ik heb bij één pc de netwerk partities. Soms komt het voor dat de pc waar die netwerkpartities heen leiden niet aan staat.
Dan krijg ik nadat ik ingelogd ben een schermpie:
Nou is dat vrij irritant om elke keer te krijgen. Is er een mogelijkheid om dit te hiden of gewoon zorgen dat dit niet getoont word. [edit] maar dat wel gewoon bij de volgende reboot die netwerkpartitie nog bestaat. [/edit]An error occured while reconnecting W: to \\laptop\download
Microsoft Windows network: The network name could not be found.
Ik kan bij dat venster enkele dingen aanvinken, 'Do not try to restore the connection in the future' (Als ik dat aanvink is bij de volgende reboot die hele netwerkpartitie weg) of 'Do not display futher error messages' (Dat kan ik wel doen maar dan heb ik nog altijd de eerste error. en bij de volgende boot krijg ik dit weer) maar dat heeft allemaal geen nut.
Heeft iemand een idee?
[ Voor 10% gewijzigd door Speedener op 22-05-2003 11:16 ]