[PHP] upgeloaden file niet te zien met ftp programma

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in PHP met rename() functie bestanden geupload naar een map op een webserver.
Als ik met de webbrowser hierheen wijs wordt ie zonder problemen geopend, dus het uploaden werkt.
Maar als ik met een FTP programma naar deze map ga zie ik deze niet staan. Ik heb zowel met LeechFTP als FlashFXP geprobeerd. Als ik de info van de directory opvraag geeft ie ook aan dat er geen bestanden inzitten.

Enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-04-2023
Of je kijkt niet goed, je browser cachet (vaag woord (-: ) misschien een oude file (ctrl f5 voor IE?), of je cache in je ftp prog is van de wijs oid.

Kijk eens goed naar de gegenereerde html source van de site, of het echt de plek is die je denkt dat het is...

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope het is geen oude file, heb hem nog nooit eerder geopend en hij vernieuwd de pagina bij elk nieuw bezoek. Ik heb met 2 verschillende FTP progs geprobeerd dus in de cache van het programma zal het probleem niet liggen toch :?
Als ik via FTP upload geeft ie de bestanden wel gewoon goed weer.

De bestanden staat uiteraard wel gewoon in de goede map anders kan ik ze niet openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kan het ook zijn dat je hosting iets aan het resetuppen is, dat daardoor de files wel via PHP geupload kunnen worden maar dat je FTP Map ofzo nog niet verplaatst is waardoor je dus 2 verschillende dingen te zien krijgt.
Dus ik denk dat de FTP Server van jou hosting iets fout doet. Of er draait ergens een cache. Heb je toevallig een Router van een PC(Zowel Windows, FreeBSD als Linux)? Een router als hardwarematig kant&klaar ding dat cached zoiets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Misschien ftp je wel niet direct naar je web directory. Ik heb gehoord dat hosters daar weleens verschillende dirs voor gebruiken en dan met een cron scriptje de boel naar de echte webdir kopieren.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!