Gisteren zat ik tv te kijken terwijl mijn pc nog aanstond. Even later ging ik terug naar mijn pc toen scherm helemaal zwart was en niet meer aan wilde (monitor stond op standby). Ook de resetknop werkte niet meer.
Nu wil mijn pc helemaal niet meer aan. Als ik hem aanzet dan gaan de fans aan, moederbord lampje gaat branden en de lampjes van HD en dvd en cd-r gaan branden, maar hij start niet door (het scherm blijft zwart, monitor gaat niet uit standby stand). Je hoort ook duidelijk dat hij niet start, alleen de fans gaan aan.
Ik heb gekeken of het aan HD lag, maar die start in andere pc prima op. Verder heb ik de a drive, cd-r, dvd los gekoppeld, heb ik intern geheugen eruit gehaald, etc. Zo heb ik aardig dingen geprobeerd, maar hij blijft dood
--SPECS--
ASUS A7V266-e moederbord
AMD atlon XP 1800+
768 DDR intern
GForce3 Ti500
HD Quantam Fireball 40GB
Pioneer DVD 40x
Lite-On CD-R 16x
Soundblaster Live
Realtek netwerkkaart
------------
Nu wil mijn pc helemaal niet meer aan. Als ik hem aanzet dan gaan de fans aan, moederbord lampje gaat branden en de lampjes van HD en dvd en cd-r gaan branden, maar hij start niet door (het scherm blijft zwart, monitor gaat niet uit standby stand). Je hoort ook duidelijk dat hij niet start, alleen de fans gaan aan.
Ik heb gekeken of het aan HD lag, maar die start in andere pc prima op. Verder heb ik de a drive, cd-r, dvd los gekoppeld, heb ik intern geheugen eruit gehaald, etc. Zo heb ik aardig dingen geprobeerd, maar hij blijft dood
--SPECS--
ASUS A7V266-e moederbord
AMD atlon XP 1800+
768 DDR intern
GForce3 Ti500
HD Quantam Fireball 40GB
Pioneer DVD 40x
Lite-On CD-R 16x
Soundblaster Live
Realtek netwerkkaart
------------