Toon posts:

Wat Is De Beste SocketA cooler voor 950@1200?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel mijn comp draaien op 1000 Mhz. Nu wil ik deze gaan overklokken naar 1200 Mhz of meer. (ben nog niet zo ervaren met overklokken)
Welke/nieuwste/beste luchtkoeler raden jullie mij aan, de prijs vind ik niet zo belangrijk, als het maar niet te gek is.
En geeft zo'n koeler erg veel lawaai?
>:) :) :( :'( :P :0 :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
www.ocshop.nl Alpha bestellen !

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 13:36
Luchtkoeler?????

Ik denk toch echt dat je dan een peltier komt aan het kopen,
in combinatie met een zeer goede koeler.

Ik raad aan dat je eens op 1 van de volgende sites gaat kijken,

http://www.3dcool.com/
of
http://www.oc-shop.nl/

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:28

Daniel

Kapitein NCC-1701
950 @ 1200...met mazzel zou je een aardig eindje kunnen komen maar voor dit soort snelheden is de regel simpel: zo groot mogelijk :)

Alpha's zijn leuk...grote Delta fan erop (40 CFM ofzo)...het maakt wel wat herrie maar dan heb je ook wat :)

Verwijderd

Zoek nou eens een beetje op het net, luiwammes :)
Of kijk hier > gathering.tweakers.net/showtopic/75750

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Klopt daniel. Heb vanmiddag mijn alpha + delta combi binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik echt moet wennen aan het geluid. Mijn proc is met die nieuwe cooler zo'n 20 graden koeler en hij draait nu ook nog op 1Ghz ipv 945Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Heb een athlon 950 Mhz al ietsjes overgeklokt naar 1000 Mhz op een asus A7V. Had hem laatst al zo'n 3 weekjes op 1066 MHz staan zonder extra koeling en zonder enige problemen. Heb hem alleen terug gezet omdat ik dacht dat dit mischien de levensduur erg snel verminderd.
Het doctor progie bij mijn asus moederbord geeft aan dat hij zonder meer de 1200 makelijk haalt.

De rest van mijn systeem staat hier onder

Verwijderd

Tuurlijk Alpha kopen... dat is het beste vind ik... :) Ik ga straks ook zelf een Alpha PEP66 + Peltier aanschaffen om mijn pc over de 1000mhz te krijgen... 8-)
Trouwens een peltier is ook mogelijk met luchtkoeling... presteerd alleen iets minder.

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB

Verwijderd

Ow trouwens hier ga ik hem bestellen een dezer dagen... www.coldcpu.com je moet wel effe rekenen, maar het kan makkelijk uit voor mij ten opzichte van de oc-shop. 8-)
Ik wil namelijk met een vriend daar wat spullen bestellen.

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB
Pagina: 1