Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aansluiten Papst-casefans

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eind juni '03 schaf ik mezelf een nieuwe pc aan... Hierin komen enkele Papst-casefans...
Ik heb vernomen dat bij de Papst-fans geen connectoren bijzitten, dus enkel 3 draadjes?
Zou iemand dit kunnen bevestigen? Ik had graag een fotootje gezien van een Papst-fan mét draadjes (en evt. connectoren?) aan... Want bij de sites van pc-shops staan ze enkel met de fan op...

Indien er geen connectoren aanwezig zijn, moet ik hem dus best aansluiten op een Molex-connector van de voeding? (Ja, een baybus/rheobus ben ik niet van plan te plaatsen)...
Hoe doe je dat best, dat aansluiten? Moet je hiervoor nog een bijkomend stekkertje (male?) of iets dergelijks aanschaffen?
Het zou misschien best wel handig kunnen zijn als er wat foto's zouden gepost kunnen worden van hoe jullie je fans hebben aangesloten op molex...

Verwijderd

Voor zover ik weet zitten er gewoon Molex (of hoe heten die dingen ook alweer :$) connectoren aan. Ik heb er een half jaar geleden ook 2 gekocht er ik kon ze zo aansluiten.
No Problem.

http://www.dangerden.com/images/fans/papst_fan.gif

http://www.kustompcs.co.uk/images/casecool/papst80b.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 10:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 10:08:
Voor zover ik weet zitten er gewoon Molex (of hoe heten die dingen ook alweer :$) connectoren aan.
No Problem.
Bedoel je stekkertjes om aan te sluiten op de voeding? Of connectoren voor op het mobo?

Verwijderd

Check tha pics (later bijgevoegd) :)

Verwijderd

Topicstarter
mh oké... als ze erbij zitten, is er natuurlijk geen probleem...

Wat me ook wel aanstaat, is dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1011648752.jpg

Maar dit moet je toch zelf ook kunnen maken hé?
Zou dat gaan met een lusterklemmetje? (kennen jullie dat in Nederland? want ik ben van België, maar weet niet of jullie die term gebruiken?)
Hoe dan?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Zon ding is super simpel om te maken.. ik moet vanmiddag toch nog een print maken.. maak ik er ook anders wel zo'n een..

Print is al getekent :)
Ik heb 6 aansluitingen.. is dat goed?

[ Voor 14% gewijzigd door Looki op 22-05-2003 10:33 ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Gevonden met de search: :)
irmscher in "Fan aansluiten"

Daar staat precies gegeven hoe je dat moet aansluiten en waar je de onderdelen kan kopen :)

Suc6

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Als je naar mijn mail ff je adres stuurt.. stuur ik hem van de week nog op .. volledig aangesloten..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Looki schreef op 22 mei 2003 @ 10:45:
Als je naar mijn mail ff je adres stuurt.. stuur ik hem van de week nog op .. volledig aangesloten..
mail verstuurd ;-)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Mooi, dan handellen jullie de rest maar via mail af. ;)

Zou je in het vervolg niet eerst ff zelf wat beter kunnen zoeken? www.papst.de, mailen/bellen naar de winkel waar je het e.e.a. wilt gaan bestellen, Google of GoT Search, etc.?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.